Ja een tijdje terug heb ik Paulien nog wel op msn gesproken, maar dat is ook al wel weer een paar weken geleden. Volgens mij is ze nog wel op bokt actief? Hopelijk komt ze wel weer terug hoor, want ze is immers ook van het begin af aan van de partij!
oke, Guido *m'n ex* is vanaf nu echt een kl**tzak.. Jullie weten het incident met het stijldansen nog? (opfrissing; ik dans me hele leven, wilde graag stijldansen, guido niet.. oke dan niet weetje had het toch druk.. Ineens wilde guido maandje 2 terug gaan stijldansen, met Tara.. Heel gevecht omgehad) Sindsdien was het Tara dit, Tara dat, Tara voor, na sus, zo.. Tara alles.. Wilde me ma niet geloven dat die 2 wat met elkar zouden krijgen Maar jullie raden het al.. Guido vraagt mij dus nu net toetemming aan mij of hij Tara als vriendin mag vragen :S En dan eweren dat hij het niet daarom heeft uitgemaakt.. Zucht, moet toch vaker naar me ouders (moeder) luisteren..
Maar ik ga naar de paardjes, Byebye Even daar me hartje luchten..
joopiexx
Geplaatst: 14-12-09 16:22
Jeetje Tessa wat een eikel zeg.. Heb je m dat al verteld? Hoppa knippen en scheren die rotzak en daarna verdien je een jongen met ballen ipv hem
Vanmiddag gereden. Het was koud!! Jim was fris, maar wel fijn te rijden De bak was hard, dus we hebben niet heel veel gedaan. En daarna nog even in de paddock gespeeld met zijn nieuwe vriendinnetje. Er is een nieuwe shet op stal. En die vindt hij helemaal geweldig. Dus we hebben ze even samen gezet Was een merrietje en heel speels, dus dat vond hij wel leuk! Rennen achter elkaar aan, maar wel op een leuke manier. Dat gaan we vaker doen
ik had ook nog een verzoekje, om op een vis een kerstmuts te krijgen , hihihihi de vis staat op de vorige pagina, alleen moet de kerstmuts op zijn kop, omdat de vis ook op zijn kop hangt ...