Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geartsje17 schreef:Ik ben ook alweer een tijdje thuis..
Mijn Ermelo was erg vreemd, heb bijna de helemiddag in het ziekenhuis gezeten. Ingrid die met mij mee was, was gestoken door een wesp toen ik aan het inrijden was, heb mijn 2 proeven wel kunnen rijden, maar vlak daarna zijn we in de ambu naar het ziekenhuis in harderwijk gereden, want ze kreeg een erge allergische reactie daarop, we hebben daar tot een uur of 4 gezeten en eigelijks moest nog tot 8uur in het ziekenhuis blijven, want ze waren bang dat het misschien weer terug zou komen. maar gelukkig mochten we om 4uur weer weg. Toen hebben we in ermelo nog wat gegeten en zijn we naar huis gegaan, en helaas geen parade meer gereden.
Ik was wel 2 keer eerste in het Z1 met 2keer 202 punten, helaas net geen winstpunt gereden, maar was zelf erg tevreden over de proeven, dit was onze eerste start weer naar zijn blessure, dus super!! Met ingrid gaat het gelukkig wel goed en het is niet meer terug gekomen, waar ze in het ziekenhuis een beetje bang voor waren.
MissToseland schreef:dus ja, stond goed te janken want was vrij in paniek
gelukkig had ik een hele hoop lieve mensen om me heen
Nee proefjes niet meer uit gereden, kon echt niet..arme pop had flink pijn.
Later idd nog met hem over het terrein gelopenging toen al een stuk beter
window schreef:gefeliciteerd
ik had een balkhij vind roze/paars niet mooi
hij vond de 2e en 3e hindernis echt eng
maar hij sprong wel , vraag niet hoe haha vandaar dat ie op de 3e ook een balk had
de rest vond ie niet eng en sprong gewoon
ben trots op ons![]()
en door die ene balk kon hij wel nog lekker de hele middag in de wei staan![]()
wie heeft der allemaal foto's gemaaktben heel benieuwd
zag veel fototoestellen
MissToseland schreef:Vond het losrijden ook niet fijn iddsommige hielden echt geen rekening met een ander
Ik was in de 2e galop, zou aanzetten tot middengalop en toen ging ie.. Gleed half op zijn kont. Ging te snel om mij te realiseren wat er allemaal gebeurde
sherif schreef:Graag wil ik Suus met haar prachtige Asra feliciteren met hun 1ste plaats!(ben trots op je jullie).
Ondanks dat ik dan zelf op het terrein aanwezig ben dit weekend puur om de Nederlandse Kampioenschappen voor de Arabisch Volbloedpaarden, heb ik wel even met een vriendin gekeken aan de andere kant van het terrein, en heb met groot plezier gekeken naar de parade die werd gehouden(wat groot en wat schitterend was dat om te zien)![]()
![]()
geartsje17 schreef:Ik ben ook alweer een tijdje thuis..
Mijn Ermelo was erg vreemd, heb bijna de helemiddag in het ziekenhuis gezeten. Ingrid die met mij mee was, was gestoken door een wesp toen ik aan het inrijden was, heb mijn 2 proeven wel kunnen rijden, maar vlak daarna zijn we in de ambu naar het ziekenhuis in harderwijk gereden, want ze kreeg een erge allergische reactie daarop, we hebben daar tot een uur of 4 gezeten en eigelijks moest nog tot 8uur in het ziekenhuis blijven, want ze waren bang dat het misschien weer terug zou komen. maar gelukkig mochten we om 4uur weer weg. Toen hebben we in ermelo nog wat gegeten en zijn we naar huis gegaan, en helaas geen parade meer gereden.
Ik was wel 2 keer eerste in het Z1 met 2keer 202 punten, helaas net geen winstpunt gereden, maar was zelf erg tevreden over de proeven, dit was onze eerste start weer naar zijn blessure, dus super!! Met ingrid gaat het gelukkig wel goed en het is niet meer terug gekomen, waar ze in het ziekenhuis een beetje bang voor waren.
Sita_ schreef:Wij zijn ook weer thuis..Was een geslaagde dag!
Veel bokkers gezien, maar helaas niet allemaal gesproken/durven aanspreken..
Iedereen gefeliciteerd met de punten etc!
Ik ben trots op Shaan, 183 punten in de B met een gedeelde 3e plek.. Was haar eerste keer op vreemd terrein, eerste wedstrijd, eerste alles eigenlijk.. Dus wij zijn dik tevreden!
Vaardigheid was op het zeiltje na ook best geslaagd hoor!Dus wij zijn heeeeel tevreden!
Babsding schreef:Ik heb haar wel gezien geloof ik Suusje.
Bij het 'inrijden' voor de parade.