Hezerd: 1800/ 2000 euro, heel veelzijdige haf. Shanti: 1600 euro Lucydan: 1800 euro
Mijn eigen haf volgt ook nog.
Bluem
Geplaatst: 15-07-10 09:57
Bij deze de mijne.
Naam: A. V. Atomist geboren in 2004 1m52 bij een vorige eigenaar in de koets beleerd (2-span, 4-span, 8-span, en zo met 3 naast elkaar), hier zelf niets meer mee gedaan maar de man die hem destijds opgeleerd heeft wil hem dolgraag terug omdat hij hierbij 200% te vertrouwen was, hij werd door de man waar ik 'm later van kocht ook verkocht als geschikt voor beginners om te mennen.
Hij is ook onder zadel, doch is hij hierin nog vrij groen en volgens mij eerder geschikt voor een gevorderde ruiter.
Trailermak: 100% Verkeersmak: 100% (zeg nooit, nooit natuurlijk) ohz of in de koets zal hierbij geen verschil uitmaken. Niet onder de indruk op vreemd terrein (bv. bij keuringen).
Absoluut braaf in de omgang, maar 't blijft wel een haflinger die al eens een frats durft uithalen.
Rixta: 1700/1800, wat een gave pony, leuke uitstraling en kan nog een leuke sprong maken ook! Maaike: 1600, wel op leeftijd maar ziet er nog super uit! Ashley: 1400/1500, leuke pony maar welk niveau loopt ze?
Amyc
Geplaatst: 22-07-10 10:33
Onze haflingers zijn als jaarlingers uit Oostenrijk gehaald, ze waren eigenlijk bedoeld voor de slacht dus we weten eigenlijk niks over ze aangezien hun papieren zijn verbrand.
Arlois. 8 jaar. Zomerexceem, maar het word steeds minder dit jaar al bijna niks meer. Loopt op ongeveer L1 niveau, en kan ook erg goed springen. Is volledig verkeersmak, en loopt in het enkel en tweespan. http://94.100.123.16/1020500001-1020550 ... _m3m6.jpeg
Armin:1400/1500. Sjouwt lekker en ziet er geweldig mooi uit. Arlois:1200 vind het jammer van het zomereczeem verder super. Ashley:1000 geen rijfoto's weet niet hoe ze onder het zadel is.
Bluem : 1500, mooie uitstraling en mooi nageeflijk Ashley: 1000, erg weinig informatie, hoe is ze onder het zadel? (foto) Stein: 900, helaas al wat ouder. Rixta: 1800-1900 Wat een mooi beest! En wat een sprong! Armin: 2000. Wat loopt ie mooi! Is nog lekker jong dus iets hoger getaxeerd.
Ik ben hier heel erg slecht in.. Dus als er niets van klopt excuus
Change_
Geplaatst: 29-07-10 15:32
Naam: Annabel v. Star m. Geertje van de waatselaar vm. Nimrod schofthoogte: 1.43 m
leeftijd 5 jaar. Met dressuur zitten we ongeveer in de B maar heeft de protentie om hoger te komen in de sport. Bellie kan een leuk sprongetje maken.. Omdat ze jong is zijn we niet hoger gegaan dan 90 cm.. Annabel kan ook voor de wagen dit heeft ze nu een jaar niet gedaan, maar zoals haar kennende kun je meteen de straat weer op met der.. Ze is 99% verkeersmak (het blijft een dier natuurlijk) en we gaan regelmatig buitenritten maken en het water in vind ze ook helemaal geweldig. Annabel is een beestje die het leuk vind om te werken en lang je eerlijk tegen over haar bent doet ze alles voor je.
bit was veelte groot.. Vandaar dat het zo zit.. Ze heeft nu een ander kleiner bit
Emiliee_8
Geplaatst: 29-07-10 20:53
Er zitten enkele prachtige hafjes tussen !
Mijn Taxatie Arlois:1500 Armin: 1250 Annabel:2000
Eens zien wat jullie nu zouden geven voor de mijne. Bijna een jaar geleden heeft ze in dit topic nog eens gestaan en toen viel het wat tegen Maar hoe dan ook voor mij blijft ze onbetaalbaar
Naam:Sita Van Het Groentenhof Leeftijd: net 5 jaar schofthoogte: 1m52 vader:Liz. Nebukadnezar (Kampioen 2007 en 2010) Moeder:Sigrun van het groentenhof
Ze is tot haar 3 jaar mee op keuring geweest en viel altijd in de prijzen: aantal keren jeugdkampioen geweest maar meer weet ik er niet over dus sorry voor de weinige informatie hier over. Ze heeft de basis van dressuur onder de knie ze kan makkelijk een B proefje meelopen.Ze heeft tot nu toe nog niet hoger dan 60 cm gesprongen en dat ging haar best goed af dus we verwachten dat ze echt wel hoger aan kan.