[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Starwien

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:49

Ja het is stil haha. Tja dat krijg je als Noa een dagje in Amsterdam is :p

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:53

net gezellige verjaardag gehad van Kimberly! :D

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:56

Nice Noa! Wel een foto laten zien he, als je hem hebt! :D
Fijn dat het goed ging, Stevie! Langgeleden dat je hier was.

Ik heb net gereden op Peggy en het ging echt goed! Ik rijd altijd even warm in stap en draf. Doe dan galop links en rechts en dan ga ik echt aan het werk omdat ze dan zelf ook wakker is. Nu wilde ik vandaag even doorzitten oefenen omdat ik daar heel slecht in ben. Kon het op Abby heel goed, maar kon niet lichtrijden. Later kon ik weer niet doorzitten en wel lichtrijden en daar ben ik bij Peggy nu dus ook. :') Maar het ging na flink wat aanmoedigen dat ik echt wil dat ze recht doordraaft ipv stappen, best goed. Goed ontspannen in mijn heupen en het gaat redelijk. :=

Ook mijn nieuwe hoofdstel gepast! Niks bijzonders hoor, maar was wel even nodig.

Afbeelding

Afbeelding

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 08:54

Moooi hoofdstel Pernille! Fijn dat het doorzitten redelijk ging! En dat is niet stevie, maar andere Sanne hahaha

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 09:31

Haha, Stevie is er denk ik niet meer? Haar heb ik ook al tijden niet mwer gezien :o

Fijn Pernille! Leuk hoofdstel!

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:58

Nee, haha. Lukt me niet meer om alles bij te houden! En om op de helft wel en de andere helft niet te reageren is ook niet leuk.. Maar lees nog wel mee hoor! :D :o

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:52

Balennn, eskadron was al uitverkocht dus heb maar besloten geen dekje te kopen en mijn geld te besteden aan dingen die nodig zijn, zoals een nieuw halster voor Starwien want haar vorige is kapot en nieuw handschoentjes :D

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:53

Zo eerst de konijnen verschonen en daarna naar de paarden, ga Starwien rijden en met Jens aan het werk

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:50

Jammer noa!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:52

stvieee schreef:
Nee, haha. Lukt me niet meer om alles bij te houden! En om op de helft wel en de andere helft niet te reageren is ook niet leuk.. Maar lees nog wel mee hoor! :D :o

De afgelopen dagen deden we het mooi rustig aan :')

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:05

noaxhorses schreef:
Welkom! Stel jezelf en je haflinger nog watuiebreider voor

Fijn Sanne!

Ik heb net Sanne van Jolina, Kim, Kimberly en Amber gemeet op Kimberly haar verjaardag! Was heel gezellig :D

umh ik wil anders wel een foto plaatsen , maar ik heb geen idee hoe ik een foto kan plaatsen. :o

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:15

Uploaden kan via tinypic.com

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:45

of via mijnalbum.nl

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:24

het hoofdstel staat peggy goed! fijn dat het doorzitten ook de goede kant op gaat! :D

jammer noa, maar ook wel slim om het geld te besteden aan de dingen die echt nodig zijn! hoe is het bij de paarden gegaan?

ik heb vandaag meegeholpen op de fokdagen in Haps en ook nog wat naar de shows/demonstraties gekeken was interresant en vooral erg gezellig! :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:28

Slim noa dat je noodzakelijkere dingen koopt! Moest ik ook even aan wennen :')

Ik ben vandaag weel de hele dag op stal geweest, eerst 2 uur staan wachten met een opgezadeld paard omdat er zo nodig mensen in de bak moesten met een paard voor de kar(en die had al maanden/jaren geen kar erachter gehad dus zou wss spacen) en daarna heerlijk gewerkt met hem en nog wat kleine sprongetjes genomen :)
Dinsdag komt godzijdank de hoefsmid want ik word GEK van dat aan de bak gekluisterd zitten en niks kunnen doen :')

Nu nog even zitten en zo naar de BBQ op het werk :)

Even nog een stomme vraag he.. Wat voor bitmaat hebben jullie haffies? Andor heeft 14,5 en niemand gelooft dat dat zo groot is xd

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:08

Ik heb geen idee :o Bit zat al bij het hoofdstel van de vorige eigenaar

Leuk Kim!

Ik heb vandaag eerst lekker Starwien gereden, het ging echt zo goed! Ze liep de hele tijd nageeflijk en ze was heel braaf. Er was bij het landgoed een famillie die het huurde en zaten wat kinderen, dus ik had aangeboden dat ze een ritje mochten maken op Starwien, waren 2 meisjes en 3 jongens, een meisje kon al een beetje rijden dus die mocht ook los draven en een ander meisje was pas 6 en heel schattig, ze was verkleed als indiaantje. 2 jongens hebben een rondje gestapt ze vonden het een beetje eng haha en de andere jongen vond het super leuk! Is 2 x geweest en wou nog een 3e keer maar dat vond ik niet goed haha, hij wou helemaal weten hoe hij moest sturen en heeft zelfs een stukje gedraafd en los gelopen. Starwien was heel lief, ze zette geen stap verkeerd.

Een fototje van dat jongetje die zo enthousiast was op Starwien:

Afbeelding

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:21

vrouwke heeft 12,5

ah super fijn dat ze lekker liep! ah, die kindjes ook weer helemaal blij! :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:03

Vandaag lekker foto's gemaakt van de menneer die mij 8 a 9 weken geleden eraf heeft gegooid.
Ik blijf hem leuk vinden, ondanks wat hij mij heeft aangedaan :D
Afbeelding
Afbeelding

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:46

Deborah, vergeet je niet te antwoorden op andere? :)

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:46

Maar mooie foto's en leuk paar!

svb16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:24

Ik ben inderdaad Sanne, en ben hier inderdaad een tijdje niet geweest maar ga weer meer proberen te reageren :D

wat leuk dat jullie een gezellige avond gehad hebben bij Kimberly

Fijn dat het doorzitten beter ging en dat je lekker gereden hebt Pernille!!! En het hoofdstel staat ook mooi bij Peggy!!
Ik vind doorzitten echt een ramp, ondanks dat niels helemaal niet hoog opgooit. Op zo'n groot paard lijkt het me helemaal moeilijk.

Tamara, vgm maat 13,5 van bit, is ook niet heel klein.

Noa Jammer dat het dekje er niet meer was, maar inderdaad slim om alleen de dingen te kopen die je echt nodig hebt. En leuk dat dat jongentje het zo leuk vond om op starwien te rijden. Hier komt af en toe een nichtje die helemaal gek op niels is.

Stoer paard Deborah :J

Vandaag niet gereden, niels heeft lekker een rustig dagje op de wei gehad :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 07:20

PeerAppel schreef:

Ik heb net gereden op Peggy en het ging echt goed! Ik rijd altijd even warm in stap en draf. Doe dan galop links en rechts en dan ga ik echt aan het werk omdat ze dan zelf ook wakker is. Nu wilde ik vandaag even doorzitten oefenen omdat ik daar heel slecht in ben. Kon het op Abby heel goed, maar kon niet lichtrijden. Later kon ik weer niet doorzitten en wel lichtrijden en daar ben ik bij Peggy nu dus ook. :') Maar het ging na flink wat aanmoedigen dat ik echt wil dat ze recht doordraaft ipv stappen, best goed. Goed ontspannen in mijn heupen en het gaat redelijk. :=

Ook mijn nieuwe hoofdstel gepast! Niks bijzonders hoor, maar was wel even nodig.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zit keurig dat hoofdstel, goede aankoop

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 07:24

Dames ik ben afgelopen tijd even druk geweest daarom haast geen reactie geplaatst of bij kunnen lezen
Hemelvaartsdag was ik deelnemer aan de marathon les van ad aarts en dat was de moeite waard ga ik volgens jaar zeker nog eens doen. Een leuk evenement dat paard en leven dag.
Vrijdag lekker in het bos gement en zaterdag deelnemer aan onderdelen dressuur en vaardigheid van de samengestelde menwedstrijd in uchellen en gisteren in uchellen de marathon gereden.
Om heel lang verhaal kort te maken ikheb op deze wedstrijd een redelijke dresuur kunnen rijden en een hele goede vaardigheid en de slechtste marathon in mijn carrierre maar alles bij elkaar was jet goed voor een derde plaats en kreeg ik een leuke beker en hield er nog 2 winstpunten aan over ook.
Kortom lol en trots op mijn pony

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 13:11

noaxhorses schreef:
Deborah, vergeet je niet te antwoorden op andere? :)

Ik lees wwl mee maar heb even noet dw tijd voor een bijleespost maar die komt nog.

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:24

_Sanne schreef:
Marieke; wat een leuke zeg!

Pernille; geloof niet dat jij snel een naamgenootje tegen komt :=

Website is online! Nog niet helemaal af, maar het begin is er!

http://sanneharmsen.weebly.com

Mooie website!! <3

Kim_97 schreef:
Mooi website sanne! Je maakt echt heele mooie foto's! <3

Hoop dat je starwien snel de trailer op gaat krijgen zodat je lekker wedstrijden kunt gaan rijden! :D

Ik heb gisteren voor de verandering weer een keer gesprongen. dat hadden we al zo lang niet meer gedaan. Vrouwke vindt springen ook erg leuk, dus vliegt altijd lekker enthousiast over de hindernissen heen. Bij de 85 cm hadden Vrouwke en ik even een miscommunicatie, ze weigerde. wat ik eigenlijk totaal niet had verwacht, want dat doet ze nooit! Ik zag zag dat ik bijna op de palen en balken viel, dus riep: 'neenee' vrouwke liep verder en toen zag ik de stoel staan, daar wilde ik liever ook niet op vallen, dus weer 'neee', na de stoel flopte ik op de grond neer. Vrouwke liep rustig verder en mijn Vriendin ving haar op. ik kon gelukkig erg hard lachen toen ik op de grond lag en wat ik nog wel het aller grappigste vond, is dat m'n val op film staan. :') hahaha

zo val je een jaar niet en zo val je 2 keer in een maand van je pony. :')

Haha leuk springen! Alleen jammer van je val dan.

romyloverrr schreef:
Balen noa!

Hier nog 3 weken voordat mijn bijrijmerrie uitgeteld is.
Zooo spannend :D Ik hoop dat het veulentje net zo knap is als zij zelf :D

Wat spannend!!

noaxhorses schreef:
Hierbij filmpje van het fotoboek van Melvin

https://www.youtube.com/watch?v=GxGN8VOVr_k

En nog een blunder filmpje, ik dacht dat rot ding neit filmde dus ik gaf m een paar meppen en daarna maakte ik de camera schoon terwijl die nog liep ahhaa

https://www.youtube.com/watch?v=_h8ZjoGqQBc

Wouw het fotoboek is echt mooi geworden!

PeerAppel schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Fijn dat het doorzitten beter gaat! Het hoofdstel staat haar goed!

noaxhorses schreef:
Balennn, eskadron was al uitverkocht dus heb maar besloten geen dekje te kopen en mijn geld te besteden aan dingen die nodig zijn, zoals een nieuw halster voor Starwien want haar vorige is kapot en nieuw handschoentjes :D

Jammer!

noaxhorses schreef:
Ik heb geen idee :o Bit zat al bij het hoofdstel van de vorige eigenaar

Leuk Kim!

Ik heb vandaag eerst lekker Starwien gereden, het ging echt zo goed! Ze liep de hele tijd nageeflijk en ze was heel braaf. Er was bij het landgoed een famillie die het huurde en zaten wat kinderen, dus ik had aangeboden dat ze een ritje mochten maken op Starwien, waren 2 meisjes en 3 jongens, een meisje kon al een beetje rijden dus die mocht ook los draven en een ander meisje was pas 6 en heel schattig, ze was verkleed als indiaantje. 2 jongens hebben een rondje gestapt ze vonden het een beetje eng haha en de andere jongen vond het super leuk! Is 2 x geweest en wou nog een 3e keer maar dat vond ik niet goed haha, hij wou helemaal weten hoe hij moest sturen en heeft zelfs een stukje gedraafd en los gelopen. Starwien was heel lief, ze zette geen stap verkeerd.

Een fototje van dat jongetje die zo enthousiast was op Starwien:

[ Afbeelding ]

Fijn dat het goed ging en wat schattig!!