Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeerAppel schreef:Nice Noa! Wel een foto laten zien he, als je hem hebt!
Fijn dat het goed ging, Stevie! Langgeleden dat je hier was.
Ik heb net gereden op Peggy en het ging echt goed! Ik rijd altijd even warm in stap en draf. Doe dan galop links en rechts en dan ga ik echt aan het werk omdat ze dan zelf ook wakker is. Nu wilde ik vandaag even doorzitten oefenen omdat ik daar heel slecht in ben. Kon het op Abby heel goed, maar kon niet lichtrijden. Later kon ik weer niet doorzitten en wel lichtrijden en daar ben ik bij Peggy nu dus ook.Maar het ging na flink wat aanmoedigen dat ik echt wil dat ze recht doordraaft ipv stappen, best goed. Goed ontspannen in mijn heupen en het gaat redelijk.
Ook mijn nieuwe hoofdstel gepast! Niks bijzonders hoor, maar was wel even nodig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Sanne schreef:Marieke; wat een leuke zeg!
Pernille; geloof niet dat jij snel een naamgenootje tegen komt
Website is online! Nog niet helemaal af, maar het begin is er!
http://sanneharmsen.weebly.com
Kim_97 schreef:Mooi website sanne! Je maakt echt heele mooie foto's!
Hoop dat je starwien snel de trailer op gaat krijgen zodat je lekker wedstrijden kunt gaan rijden!
Ik heb gisteren voor de verandering weer een keer gesprongen. dat hadden we al zo lang niet meer gedaan. Vrouwke vindt springen ook erg leuk, dus vliegt altijd lekker enthousiast over de hindernissen heen. Bij de 85 cm hadden Vrouwke en ik even een miscommunicatie, ze weigerde. wat ik eigenlijk totaal niet had verwacht, want dat doet ze nooit! Ik zag zag dat ik bijna op de palen en balken viel, dus riep: 'neenee' vrouwke liep verder en toen zag ik de stoel staan, daar wilde ik liever ook niet op vallen, dus weer 'neee', na de stoel flopte ik op de grond neer. Vrouwke liep rustig verder en mijn Vriendin ving haar op. ik kon gelukkig erg hard lachen toen ik op de grond lag en wat ik nog wel het aller grappigste vond, is dat m'n val op film staan.hahaha
zo val je een jaar niet en zo val je 2 keer in een maand van je pony.
romyloverrr schreef:Balen noa!
Hier nog 3 weken voordat mijn bijrijmerrie uitgeteld is.
Zooo spannendIk hoop dat het veulentje net zo knap is als zij zelf
noaxhorses schreef:Hierbij filmpje van het fotoboek van Melvin
https://www.youtube.com/watch?v=GxGN8VOVr_k
En nog een blunder filmpje, ik dacht dat rot ding neit filmde dus ik gaf m een paar meppen en daarna maakte ik de camera schoon terwijl die nog liep ahhaa
https://www.youtube.com/watch?v=_h8ZjoGqQBc
PeerAppel schreef:Nice Noa! Wel een foto laten zien he, als je hem hebt!
Fijn dat het goed ging, Stevie! Langgeleden dat je hier was.
Ik heb net gereden op Peggy en het ging echt goed! Ik rijd altijd even warm in stap en draf. Doe dan galop links en rechts en dan ga ik echt aan het werk omdat ze dan zelf ook wakker is. Nu wilde ik vandaag even doorzitten oefenen omdat ik daar heel slecht in ben. Kon het op Abby heel goed, maar kon niet lichtrijden. Later kon ik weer niet doorzitten en wel lichtrijden en daar ben ik bij Peggy nu dus ook.Maar het ging na flink wat aanmoedigen dat ik echt wil dat ze recht doordraaft ipv stappen, best goed. Goed ontspannen in mijn heupen en het gaat redelijk.
Ook mijn nieuwe hoofdstel gepast! Niks bijzonders hoor, maar was wel even nodig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
noaxhorses schreef:Balennn, eskadron was al uitverkocht dus heb maar besloten geen dekje te kopen en mijn geld te besteden aan dingen die nodig zijn, zoals een nieuw halster voor Starwien want haar vorige is kapot en nieuw handschoentjes
noaxhorses schreef:Ik heb geen ideeBit zat al bij het hoofdstel van de vorige eigenaar
Leuk Kim!
Ik heb vandaag eerst lekker Starwien gereden, het ging echt zo goed! Ze liep de hele tijd nageeflijk en ze was heel braaf. Er was bij het landgoed een famillie die het huurde en zaten wat kinderen, dus ik had aangeboden dat ze een ritje mochten maken op Starwien, waren 2 meisjes en 3 jongens, een meisje kon al een beetje rijden dus die mocht ook los draven en een ander meisje was pas 6 en heel schattig, ze was verkleed als indiaantje. 2 jongens hebben een rondje gestapt ze vonden het een beetje eng haha en de andere jongen vond het super leuk! Is 2 x geweest en wou nog een 3e keer maar dat vond ik niet goed haha, hij wou helemaal weten hoe hij moest sturen en heeft zelfs een stukje gedraafd en los gelopen. Starwien was heel lief, ze zette geen stap verkeerd.
Een fototje van dat jongetje die zo enthousiast was op Starwien:
[ Afbeelding ]