Janine01: Mooie Joey! Ging de wedstrijd goed? Silkaay: Famke is mooi, dat setje staat ook erg leuk! _Bitje_ : Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een prachtige foto's! Hij doet zijn naam eer aan.
Maestroox3
Geplaatst: 19-05-12 09:30
Leuk dat Famke weer onder het zadel is! Mooie Beau & gelukkige verjaardag!
Chasey
Geplaatst: 19-05-12 09:32
Hey, ik ben weer terug van weggeweest. Heftig weekje gehad. Maar zal ff bijlezen vanaf pagina 79.
Marlis, Het baby is er wel vanaf Kyra oogt best groot! Horsii, ziet er goed uit. Loopt Peeps nu weer goed? Crazymel, Indy is ook leuk, maar nog wel jong he? Gossa4ever, Amando kan ook mooi lopen. Die witte peesbeschermers staat wel chique. Biancav, Wat een lief hoofdje op de tweede foto. Marlis, Zo te zien is peeps weer helemaal beter? Marlies405. Mooi dekje. Die vlecht heb je er trouwens ook erg strak in zitten. Doe ik je niet na Macyy, Hallo Leuke haf heb je! Horsii, Haha grappig al die liggende paarden. Lekker relaxen.
80. Marlis, Ja kijkt wel een beetje arrogant. Die shet op de achtergrond whahaha. Lieskehh, Mooie foto! Je had eerst dat lichtbruine lak hoofdstel he? Ik vind deze mooier. Maestroox3, Is dat nou dezelfde als Lieskehh heeft? Of zie ik dat verkeerd. Het is in ieder geval mooi chique. EngeltjeS, Nog gefeliciteerd! Haha dat hoedje! Haha die tweede foto is erg leuk! Regenboog past er goed bij.
81. Floor_X, Dat is zeker een kanjer. Haha die oortjes ook. Lekker enthousiast. Veerlebeest, ik vind het altijd zo leuk wat je met je haf doet! En je haf ziet er ook altijd zo relaxt uit. Gaaf hoor. Maestroox3, Haha sorry, maar ik moest lachen om je hoofd. Nebu kan goed springen, maar hij kan ook goed op de rem BarbaravB, Haha gooi je haar los! Suprice_Iris, jammer van de kleine foto's, maar toch ziet het er netjes uit! Marlis, Wat leuk even een kinderpony zijn Farolover, Soraya is ook een knapperd hoor. JessicaHanny, zo te zien heb jij wel lol daar xxess, Wat goed van Nena, ooit hoop ik James ook eens voor de wagen te zetten. Lijkt me echt gaaf.
82. Suprice_Iris, Lekker buitenritje maken! Lialaa, Allebei in het roze! Leuk hoor. Nordsvensk, Ziet er goed uit. Crazymel, Haha die oortjes! Nog gefeliciteerd. Silkaay, Daar heb je stoere Famke weer! Laurahh, Mooi donker kleurtje heeft je haf. Mariekeoo, Een springhafje leuk leuk! Marlis, Das mooi dat ze aan het afvallen is. Evelyne, Haha wat een lief onschuldig hoofdje heeft je haf. Zazalover, 6 weken niet gereden? Hoe was het weer na 6 weken? Silkaay, Haha wat een mafkees!
83/84/85 Horsii, Dat is een leuke foto Faringo, Lekker pootje baden! Tijd voor zomer. Dan lekker zwemmen! Coronalime, das zeker een hele leuke set! Goed op elkaar afgestemd. Wiek3, Stoere bos manen heeft je haf. Marlis, Ja nu lijkt ze ineens wel 'dun'. Op het land trekt dat wel weer bij. Mijn haf James heeft ook een enorme pens. Staat ook in de weide en heb door omstandigheden al 2 weken niet gereden haha. Moddervet. Wendy_Chewie, Het mooie weer komt er wel weer aan hoor Mariekyy, Enurance gaaf! Lijkt me erg stoer! Maestroox3, Ziet er zo komisch uit die eczeemdeken. Wendy1987, Ziet er goed uit! Janine001, Gaaf die set! En hij loopt ook mooi! Of het nou roze of rood is, het staat allebei erg mooi. Astwice, Ziet er leuk uit daar! Lekker door het water! Yvank, Wat leuk dat je een buitenrit hebt gemaakt! Maestroox3, Ziet er goed uit toch? Waarom zet je geen rijfoto's? Maaike5581, Wat een leukerd! Janine001, Zo die loopt mooi! En ik zie ook appeltjes Silkaay, Waarom was ze op rust? Dat heb ik niet meegekregen volgens mij. Fijn dat je weer hebt gereden. _Bitje_, Mooie foto's weer!
@Silkaay; Ziet er goed uit!! @_Bitje_; Wauw knappe Beau Gefeliciteerd met je verjaardag, en succes met examens! @PeerAppel; Naar mijn idee ging het niet zo goed, er zaten heel veel foutjes in de proeven. En de punten vielen mij 100% mee, toch nog 197 en 190 punten. En 2x een 3e prijs.
_xwien
Geplaatst: 19-05-12 09:47
@chasey, jup 6 weken niet gereden helaas tja wat zal ik er eens van zeggen, het is een bom, komt minimaal 1 keer omhoog als ik er op zit, maar ze is niet gemeen ofzo, normaal kan ik het goed voorkomen door naar voren te rijden maar nu niet omdat ze gewoon nog niet mag draven dusja..
@maestroox3, wat loopt ze daar netjes! Wat voor hoofdstel gebruik je? Staat erg mooi bij je haflinger.
Verder komen er hier super mooie hafjes voorbij waaronder ook mijn verzorgpaardje King, van kiddokids. Ik zal binnenkort wel wat rij foto's plaatsen, hij doet zoooo zijn best!
Gefeliciteerd _Bitje_ & mooie beau! Ziet er al goed uit hoor Meastroo
Chasey, ze heeft in oktober een eindje mank gestaan en dat bleef maar duren, dus kreeg ze gewoon weidegang à volonté. Dan kwam de winter die de bak onrijbaar maakte en ook de mengeling van te weinig tijd & de andere paarden die moesten gereden worden, daardoor kwam Famke altijd op de laatste plaats en bleef er niet veel tijd meer over om haar terug deftig te rijden. Nu heb ik voor 1 vd. paarden een andere ruiter gevonden, dus heb ik zelf Famke en Gonzo nog om te rijden
Chasey
Geplaatst: 19-05-12 19:48
Silkaay, Aha vandaar!
Maestroox3, ik vind het er goed uit zien hoor!
Vandaag weer gesprongen. Tja dat is wat we graag doen. Morgen wil ik graag een lange buitenrit naar het water maken! En de watercamera mee!