Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Bitje_ schreef:mooie buiging!
felinetibor : Ik heb er ook 2, waarvan 1 beautje is en heb verder nog een merrie die ik alleen
mag uitmesten ivm atrose. Dus in prensiepe heb ik er 1 maar werk voor 2
JastieHorse schreef:_Bitje_ schreef:mooie buiging!
felinetibor : Ik heb er ook 2, waarvan 1 beautje is en heb verder nog een merrie die ik alleen
mag uitmesten ivm atrose. Dus in prensiepe heb ik er 1 maar werk voor 2
Hmm vind het een beetje banketstaaf over komen wbt je merrieAlsof ze een last voor je is..wees blij dat ze er nog is denk ik dan!
DDW1190 schreef:Dat is inderdaad sneu! heb je geen stukje land?
_Bitje_ schreef:DDW1190 schreef:Dat is inderdaad sneu! heb je geen stukje land?
Nee ik sta op een pensionstalling, waar ze dus swinters niet eens naar buiten mogen..
dus dat word nog wat, en ik zit zo ook in mijn examenjaar dus geen idee hoe we het dan met
haar moeten hebben. Het is ook pas in februari bekend dit jaar en sinds mei heb ik dus besloten
niet meer op haar te rijden omdat ze het werk gewoon niet goed meer aan kan. Wat recreatief
rijden nog wel met een kindje, maar meer ook niet. Dus ik kijk nog naar een bereidstertje,
maar als die niet komt, weet ik het ook niet
Sodeletuut schreef:_Bitje_ schreef:Nee ik sta op een pensionstalling, waar ze dus swinters niet eens naar buiten mogen..
dus dat word nog wat, en ik zit zo ook in mijn examenjaar dus geen idee hoe we het dan met
haar moeten hebben. Het is ook pas in februari bekend dit jaar en sinds mei heb ik dus besloten
niet meer op haar te rijden omdat ze het werk gewoon niet goed meer aan kan. Wat recreatief
rijden nog wel met een kindje, maar meer ook niet. Dus ik kijk nog naar een bereidstertje,
maar als die niet komt, weet ik het ook niet
Ik denk dat ze daar inderdaad niet gelukkig van wordt. Kan je haar niet in bruikleen aan iemand geven die haar op een stuk land geeft en op haar let, en zodat ze verder lekker paard kan zijn in een kudde? Rust is zó vreselijk schadelijk voor een paard met artrose, en zo gaat ze dus alleen maar sneller achteruit. Er zijn genoeg plekjes waar je je paard lekker 24 uur per dag buiten in een kudde kan zetten. Ik denk dat ze daar heel happy van zou worden.