Er zijn 2 binnenbakken en 1 buitenbak, dus het valt mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
eridinges schreef:Zo wat gaat het hard haha, we hebben er allemaal zin an!![]()
Laurie zou ik ook gewoon op de trailer laten hoor als we geen stal hadden.
Hooinet erbij en mevrouw vermaakt zich wel![]()
Chaps heb ik niet eigenlijk..
LoveLita schreef:Sinds ik leren rijlaarzen heb kan ik echt niet meer zonder. Als we naar de bossen gaan rij ik vaak wel met enkel mn stalschoenen, maar lichtrijden is dan echt al een crimeschandalig! Dusseh, geen chaps voor mij
Sita_ schreef:Ik heb wel leren chaps, maar heb maatje 'enorm' dus ik kan ze maar moeilijk uitlenen..
Ik rijd thuis veel met van die jodhpurbroeken met lederen zitvlak tot onderaan..
Staat er eigenlijk al een plattegrond online met de ringen enzo?
S_uus schreef:Haha ja doen er veel hekjes springen.
Maar in parcours ho maar haha .
Haha zie Wolder al smijten en vervolgens gehypnotiseerd voor zich uitkijkend haha.
Nessie schreef:Ja die staat gelukkig in het rond te staren, ideaal. Goldy breekt de hele boel af, als het stil is denk je dat ze dood neer is gevallen
Paulusjuh schreef:S_uus schreef:Haha ja doen er veel hekjes springen.
Maar in parcours ho maar haha .
Haha zie Wolder al smijten en vervolgens gehypnotiseerd voor zich uitkijkend haha.
Ja? Ben ik dan echt niet de enigeTja ze sprong er niet bewust over maar viel er met een been overheen. Zo domme actie! Gelijk gekeken of ze goed liep maar geen probleem, dus proefje lekker uitgereden
.
Hahaha, ik zie hetzelfde voor me bij Wolder. Rukt al het hooi eruit en denkt: zo, klaaaaar! Traaaalaaalaaaa...
Aahhhw ik blijf Donkey voor me zien, hihi!
Sita_ schreef:4 en dan 3 is altijd al zo geweest volgens mij.. Maar ik zat net nog eens te kijken en ik moet van ring 1 naar ring 6.. Dus hoop maar dat dat dicht bij elkaar ligt, anders krijg je enorme uitloop steeds!