hier boven int groot
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de nationale. Ben benieuwd! Wie weet kom ik wel een paar van jullie tegen (roep me gewoon hoor, ik zie jullie echt niet haha
)
Madeira_ schreef:Vrijdag is het inderdaad zo verde nationale. Ben benieuwd! Wie weet kom ik wel een paar van jullie tegen (roep me gewoon hoor, ik zie jullie echt niet haha
)
Net telefoontje gehad.. word volgende week donderdag om 1 uur geopereerd, moet er om half 12 zijn..
en daarna word ze gekeurd om half 11. Nee, ze wordt daar niet bereden, want ik mag niet rijden.. eerst de operatie maar effe en dan na 3 maanden mag ik eindelijk weer rijden
verder niet. 
misschien volgend jaar haha. Nee hoor weet niet..
Madeira_ schreef:Marlis schreef:@ Madeira: Spannend de operatie. Gelukkig gebeurd het binnenkort en heb je daarna er geen last meer van.
Nee inderdaadvind het wel spannend hoor nooit een ruggeprik gehad altijd gewoon narcose de laatste 4x afgelopen 3 jaren.. maar komt vast wel goed! Ben in goede handen
Succes.
Ze vonden het erg jammer maar wel super leuk voor me.

als er dan toch ook iets tegen zit dan ook gelijk direkt alles he. toch zei de da dat het een prachtige gezonde haf was 
het is een dame met een dikke D momenteel, soms is ze een hengst en soms z'n scheit merrie

en is ze schoon haha we hebben echt zo lang gewassen