Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ryanne_ schreef:Halloo, ben ook weer thuis, super leuke dag gehad!
Dressuur ging best fijn vooral de 1ste proef en daar waren we ook 1ste met 195 punten.. 2de proef was echt niet fijn.. met een terechte 178. Springen 2 balkjes maar opzich niet verkeerd want ze heeft een tijd helemaal niet gesprongen en alleen maar geweigerd. Hoepelen ging opzich niet heel slecht.. maar het kon beter. vooral met de 1ste hoepel toen bleef hij paar x hangen. Maar met de 2de hoepel ging het erg goed. En de hoogtesprong was super om mee te doen! 2de geworden en met de terechte winnaar Renee met Miranda, (halfzusje van Ester) jaa was top dag!
Heb er een paar gezien, Fyenna, Janise, en de aanspanning Roodblauw! verder weet ik zo niet meermaar was weer top!
Gefeliciteerd allemaal!
Sita_ schreef:Wij zijn ook weer thuis! Heb een leuke dag gehad, alleen in de parade was ze wat aan het klieren.. Iemand die keihard 'NEE' riep dat was ik..Maar ik kan op zo'n moment alleen maar mijn stem verheffen om tot haar door te dringen..
![]()
Heb fijne proefjes gereden, ze was hengstig en helaas niet erg voorwaarts en voor mijn been. Maar ik had toch nog 175 en 172, terecht en was tevreden. Het was mijn eerste keer op zo'n groot evenement en was echt met alles blij..
Heb idd nog wat foto's enzo van een paar mensen hier, die komen morgen, want daar heb ik nu niet echt puf meer voor..
Verschrikkelijk van dat hondje zeg! Hopelijk gaat alles goed met hem, wij dachten eerst dat het om een kind ging ofzo.. Dat gekrijs..
Heb veel mensen gezien, maar eigenlijk alleen Janise aangesproken omdat ik wilde weten hoe het met Noortje was!
Candace schreef:Haha oke dan! Ja ze waren braaf!