5 euro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:nou weet je ik was er met internationalisering ( uitwisseling)
nou tsjechie.. nooit meer
dlientjuh schreef:ik willem wel kopen
5 euro
Ticcie schreef:Babsie_Flash schreef:Hab je de foto's van atlantic toen en nu bij de hand? Lijkt mij leuk om te zien!!
Tuurlijk.![]()
Atlantic toen:
Atlantic nu:
('t Lijkt alsof ik hard trek, maar ie probeerde het gras te pakken en da mag nie hé..)
Babsie_Flash schreef:Ik heb een vraagje... Normaal maak ik de paarden op hun 4e zadelmak (dat je in de bak op het paard in stap, draf en galop rond kan rijden, meer niet) en als ze 5 zijn komt het echte werk (naar de les, dressuren, wedstrijdje, etc). Misty wordt in 2008 4 jaar, ze is nu dus 3 en half. Je moet haar flink bezig houden anders heeft ze de neiging om te kribbebijten. Gisteren en eergisteren heeft ze de hele tijd in de wei gestaan, dan heeft ze niet genoeg beweging gehad en gaat ze de hele nacht lawaai maken: ik denk dat ze op haar bak bijt. Ze moet echt wat doen elke dag. Vandaag heeft ze in de wei gestaan en heb ik haar gelongeerd. Dan is ze haar energie kwijt en is ze 's nachts stil.
Zal ik bij haar eerder op haar gaan rijden dan de 4 en 5 jaar die ik nu aanhoud?
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:haar manen klitten bijna niet , dus dat hoef niet zo vaak![]()
en .. met dan inrijden ik zou mischien rustig aan beginnen met de basis dingen ?
Ik heb van de zomer toen ze bijna 3 was een cursus natural horsemanship met haar gedaan: dan zit je er niet op (kan wel natuurlijk) maar ik deed alleen de oefeningen naast haar.
Misschien maar met inrijden beginnen en wat basisdingen doen.. zeg 1x in de week een kwartiertje rijden? Misschien dat ze dan niet zoals nu snel gaat tanden knarsen enzo...
HAFxGEK schreef:Sanchowtju schreef:met mij ook alles goed
Heb zelf ook geen ervaring met die Harry's Horse® TRS Comfort Pad Suède,
maar heb wel een andere harry's horse pad met ook van die korte lusjes, die schuift bij mij ook.
Ow haha ik heb die stripe van HH maar die heef ook korte lusjes dus ik dacht gvd hebben ze me een dressuur pad gegeven.. Maar hoe maak je ze vast dan??
Hilde_q schreef:dlientjuh schreef:ik willem wel kopen
5 euro
ik 10
Anseltje schreef:Dit is ook een goede oplossing, maar ik denk dat het haar snel zal vervelen als je alleen maar de basisdingen wilt doen. Volgens mij is het een paardje dat graag leert?
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:Trouwens ik ken een niels () van Habbo al 3 jaar ofzo. en nu wilt ie bellen maar ik durf niet..
gewoon doen??
Eerst vragen wat voor opleiding hij heeft en wat zijn toekomst plannen zijn! Heeft je moeder dat nog niet verteld??? Als hij werkt vragen wat voor baan hij heeft en wat zijn bruto jaarsalaris is... Voor minder dan 50.000 euro per jaar niet doen!!!
Lous schreef:Hallo allemaal!!!
Hierbij even snel een berichtje vanuit het zonnige Palma Nova op Mallorca!!!!
Het is hier alleen maar zon en heerlijk weer. Ongeveer 15-20 graden.
Iets te fris voor het strand of het zwembad, maar voordat we weg gaan gaan we dat zeker nog even doen.
Begin al een beetje bruin te worden![]()
Hoorde dat het in Nederland aardig koud is, nog een beetje uit te houden??
Tot de volgende keer en anders tot volgende week maandag!!!
dlientjuh schreef:ik wil mijn camera![]()
dlientjuh schreef:jive heb trouwens zijn mooie winterdekentje om
kekaro schreef:eindelijk, de foto's staan er op![]()
ff showen.
wilde haren
en zo is ie uitgekamt
en vanmorgen lekker buiten
hij houd dat lekkere prutlipje van hem
deze vond ik wel erruggg lief![]()
en zijn stoere koppie nog ff
Hilde_q schreef:babs: je moet beginnen wanneer ze er klaar voor isEn vooral omdat ze nu al aangeeft dat ze zich eigen verveeld kun je gerust spelenderwijs aan de gang gaan
Anseltje schreef:AMIGGOOO
ik moet jullie iets bekennenvroeger toen ik nog klein was wou ik dat mijn eerste pony ook Amigo zou heten
pennyy
Hilde_q schreef:dlientjuh schreef:ik wil mijn camera![]()
heb je er een besteld ?
Babsie_Flash schreef:Anseltje schreef:Dit is ook een goede oplossing, maar ik denk dat het haar snel zal vervelen als je alleen maar de basisdingen wilt doen. Volgens mij is het een paardje dat graag leert?
Ze wil inderdaad graag leren, daarom ben ik bang dat het snel te hard gaat...
of zou het niet zo veel kwaad kunnen als ze juist graag wil leren?