Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:Hilde_q schreef:AHHHArme Tjelsie kon je niemand beters vinden
OMG IK LIG PLAT HILDE
OMG OMG OMG![]()
SmeeJ schreef:Vanavond weer.
Hilde_q schreef:SmeeJ schreef:Vanavond weer.
wat vanavond?
dlientjuh schreef:ben naar school![]()
SmeeJ schreef:Op z'n tjelsies.
Hilde_q schreef:SmeeJ schreef:Op z'n tjelsies.
en hoe is dat dan word nu wel nieuwsgierig hoor
dlientjuh schreef:wat een verhaal suus
asra niet weg doen hoor![]()
TornadoLover schreef:hijg, hijg ,puf racend de winter in allemaal leuk en wel maar ik heb slecht nieuws![]()
De haflinger die ik bereed is verkocht, gaat binnekort weg naar nederland(toevallig?)
dlientjuh schreef:jeetje wat kan bokt zeikeiken!
viewtopic.php?f=1&t=855391&st=0&sk=t&sd=a
alsof iedereen hier zo goed is op bokt..
zo gaat het in de paardenwereld
als je een eigen paard wil verdiep je dan blabla
als je een paard hebt gehad.. dan heb je daar toch hele goede herinneringen aangehad enzo.. ookal is het maar voor 2 jaar
dlientjuh schreef:Monica_86 schreef:hahah esmee wanneer ben jij niet in fotoplaats bui
whah ja echt hé
Lous schreef:Mensen, van de zomer had ik het er al over, maar nu is het echt waar. Vanaf morgen ben ik hier een heeeeel stuk minder. Deze en volgende week is het druk met het inleveren van werkstukken en het leren en maken van toetsen. De week daarna ben ik een week op studiereis en de week daarna begint mijn stage die 5 maanden duurt voor 5 dagen in de week. Dat betekend alleen het weekend vrij en dat is ponytijd. Af en toe kan ik wel bokken in mijn korte vrije tijd, maar veel zal het niet zijn. Ik ben wel bij de meeting natuurlijk en heb dat al met mijn stage besproken.
Ga vanaf de 28-ste stage lopen bij het van der Valkhotel in Breda. Dus als ik er ben zullen jullie het natuurlijk meteen merken,maar mijn aanwezigheid zal een stuk minder zijn. Zoals jullie al een beetje is opgevallen.
suusiejj schreef:Lous schreef:Mensen, van de zomer had ik het er al over, maar nu is het echt waar. Vanaf morgen ben ik hier een heeeeel stuk minder. Deze en volgende week is het druk met het inleveren van werkstukken en het leren en maken van toetsen. De week daarna ben ik een week op studiereis en de week daarna begint mijn stage die 5 maanden duurt voor 5 dagen in de week. Dat betekend alleen het weekend vrij en dat is ponytijd. Af en toe kan ik wel bokken in mijn korte vrije tijd, maar veel zal het niet zijn. Ik ben wel bij de meeting natuurlijk en heb dat al met mijn stage besproken.
Ga vanaf de 28-ste stage lopen bij het van der Valkhotel in Breda. Dus als ik er ben zullen jullie het natuurlijk meteen merken,maar mijn aanwezigheid zal een stuk minder zijn. Zoals jullie al een beetje is opgevallen.
jeetje lous, dat gaat al snel zeg.!
succes iig
SmeeJ schreef: