Wat gaan jullie doen deze vier vrije dagen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_97 schreef:Mooi website sanne! Je maakt echt heele mooie foto's!
Hoop dat je starwien snel de trailer op gaat krijgen zodat je lekker wedstrijden kunt gaan rijden!
Ik heb gisteren voor de verandering weer een keer gesprongen. dat hadden we al zo lang niet meer gedaan. Vrouwke vindt springen ook erg leuk, dus vliegt altijd lekker enthousiast over de hindernissen heen. Bij de 85 cm hadden Vrouwke en ik even een miscommunicatie, ze weigerde. wat ik eigenlijk totaal niet had verwacht, want dat doet ze nooit! Ik zag zag dat ik bijna op de palen en balken viel, dus riep: 'neenee' vrouwke liep verder en toen zag ik de stoel staan, daar wilde ik liever ook niet op vallen, dus weer 'neee', na de stoel flopte ik op de grond neer. Vrouwke liep rustig verder en mijn Vriendin ving haar op. ik kon gelukkig erg hard lachen toen ik op de grond lag en wat ik nog wel het aller grappigste vond, is dat m'n val op film staan.hahaha
zo val je een jaar niet en zo val je 2 keer in een maand van je pony.
SuperAssie schreef:[ Afbeelding ]
Terrorpoownies![]()
Mijn stinkerd was z'n halster weer ns kwijt
Plus zn ijzer helaas... smid komt pas over n week *zucht*
noaxhorses schreef:Haha leuk Tamara!
Ik ga vanavond naar de ziggodome in Amsterdam, Marco Borsato! Ga samen met mijn moeder en heb er heeel veel zin in. Hopelijk voor die tijd nog even rijden