onze King(rudolf) zit nu ongeveer op 1,52 maar hij is ruim 4 nu we denk dat hij 1.54/1.55 word.. onwijs blij met onze grote haf..
FleurStyn
Geplaatst: 16-12-12 09:51
Ik dacht, lang geleden, ik zet Styntje nog even in de picture . Styn is een 3,10 jarige MERRIE (uitgesproken Stien) die nu licht onder het zadel is. We hebben voor de fun eens meegedaan aan een onderlinge wedstrijd. De eerste keer werd ze 9e met ruim 65%, 2e keer 68,7% en werd ze 8e. Wij waren de jongste combinatie.
Echter hebben we wel veel problemen doordat de DA's te veel antibiotica hebben willen geven deze zomer en daardoor haar lever en darmen zijn aangetast. Met hulp van een osteopaat komt ze er nu weer bovenop!
Fotootje op wedstrijd
En een foto waar ik eeuwig verliefd op blijf! (Toen was ze 2 jaar)
Haha leuk Rudolf! Gave haf die Styn!! En inderdaad super lieve foto. Peeps en Kyra weer. Leuk! En Abby, met de haren in de wind.
Inmiddels zijn Ginger en ik alweer L1+2 Nu las ik een wedstrijdstopje in, te snel gaan is ook niet goed. In het voorjaar gaan we weer lekker verder starten, nu lekker rustig door trainen.
Mijn super groom.
En nog een sneeuw plaatje
MariekeS_
Geplaatst: 16-12-12 18:40
Gefeliciteerd met je winstpunten in het L1, ik vind jullie zo'n gave combi!
Vandaag "een maand later" foto's laten maken van mijn nieuwe project Palermo. Helaas verstapte ze zich tijdens het losrijden dus hield de fotosessie daar op Volgende week misschien een 2e poging.
Ik heb wel een topicje gemaakt bij RIJ-ITP om te showen, hier een plaatje waar ik haar zo gaaf op vindt
Ben echt blij dat ik haar mag rijden, ik blijf fan van Hafjes en dit is zo'n stoere & talentvolle! Helemaal in m'n nopjes
Palermo ziet er leuk uit! Gefeliciteerd met je punten ! @Fee_
En ik heb vandaag ook mn laatste B punten gereden ^^. Alleen nog de Regiokampioenschappen in de B en daarna in het voorjaar (maart ofzo) L1 starten ='D
FleurStyn: mooie haflinger en hij loopt ook al aardig voor een 3 jarige, jammer dat de DA's het een beetje moeilijk hebben gemaakt door die hoeveelheden antibiotica. Peerappel: mooie foto, leuk topic van Abby. Fee_: gefeliciteerd, je groom heeft er ook wel zin in MariekeS_: hij loopt inderdaad netjes.
@Marlis; Peeps en Kyra zien er goed uit. Zijn mooie haflingers! @Kiddokids: Leuk zeg die kersoutfit! Vond hij dat rendiergewei niet vervelend op ze hoofd? @FleurStyn: Wat is ze schattig zeg, gaat het nu wel beter met behulp van de Osteophaat? @Peerappel: Wat een moppie zeg! @Fee_: Wat een Supergroom haha @MariekeS_: Palermo ziet er mooi uit. @PaljasLaura: Wat een leuke haflinger, hij lijkt wel groot. Hoe groot is ie? @Beaukate: Lief zeg!
Nu weer een foto van Damarscha van afgelopen zaterdag.
Dankjewel iedereen ! Het gaat inderdaad veel beter nu met haar. Ze staat nu op een voeding gemaakt door een dierenarts hier in België waar slechts 1% suiker in zit en op basis is van spelt. Ik merk dat ze beter in haar vacht komt en haar energie komt stilaan terug. (Energie was om te zeggen, op een heel laag pitje omdat haar darmen zo'n pijn deden). Binnen 5 weken controle en dan moeten we haar overhengstigheid aanpakken zodat haar lever een beetje gespaard blijft.
Fee: Awwwh, wat lief die groom! Was Ginger er een beetje lief voor? MariekeS: Leuke haf! Rijd je daar met de Barefoot Cheyenne? Loopt je haf daar een beetje goed onder? Paljaslaura: Gefeliciteerd! Ziet er goed uit hoor! Beau: Lieve foto van Lody! Hoe gaat het met hem? Samsie: Damarscha loopt lekker! Leuk zo jullie allebei in het blauw!