Wat een bijleesposten! Respect hoor!! Ik vind ze gewoon allemaal leuk! Burka paard Shanti moet misschien ook wel deken op.. Ze schuurt iets Maar wie weet valt het wel mee..... * duimt*
Hier 2 foto's van vanavond, eindelijk weer eens in de bak gereden
Ze kan heel relaxt lopen. Ik zal maar niet vertellen hoe het op de andere hand gaat Volgende week komt de osteopaat. Daarna hopelijk weer meer trainen. Ik wou even galop oefenen, vandaar even in de bak gereden, normaal doe ik alleen stapritjes omdat ze vastpakt op mijn hand. Ze kan het idd allemaal best goed, ben er zo trots op. Dit beeld bevestigd idd dat ze het allemaal wel kan!! Ze liep op deze punten ook echt heerlijk!! Zazalover, idd bij de roskam!
@Maestroox3; Het hoort roze te zijn, alleen de fotograaf moest 3 verschillende kleur pony's fotograferen dus zette de kleuren niet altijd even om Maar ik heb bandages van 3 meter, waar ik 0,5meter vanaf heb geknipt. @wendy1987; Dankjewel, het hoort roze te zijn. Knappe Shanti @astwice; Leuke foto's, zo he 40 km!! @Yvank_; Leuke foto @Maestroox3; wauw erg mooie set en leuke foto's!!
Echt vét balen. Vandaag wou ik een lekkere lange buitenrit maken met Abby. Loop ik het weiland in, hoor ik van 2 andere meisjes dat Abby gewond is. Dus ik er naar toe. Inderdaad, een fikse jaap. :'( Arm beestje.