Jammer zeg! Het is dat ze iets slanker is, maar anders dacht ik echt dat het Floor was, vooral op die longeerfoto!
Chasey
Geplaatst: 03-11-11 22:27
Gisteren heb ik het blok weer eens uit de schuur gehaald. Terwijl m'n zoontje in bed lag voor zijn middag dutje, heb ik even een paar minuten met James op het blok geoefend. Dit keer oefende we 'voetje'. Dat kent James nu. De volgende keer oefenen we wat anders.
Aiden is inderdaad groter als de fjord naast hem. De fjord naast hem zit rond de 1.43/1.45. Aiden is groter als 1.50 met zijn kont.. Zijn schoft zit rond de 1.47/1.48 .
Long time no see, maar hier is ze nog eens mijn Siskatjé....
Na 3weken rust, was ze gisteren weer op en top in form. Ik deed de poort van de binnenpiste nog maar dicht en mevrouw stond naast me te steigeren en te bokken... Rijden ging gisteren niet zo goed, door dat ze zoveel energie had. Dus heb ik het enkel maar met longeren gehouden, verwachte ook niet van der dat ze toppie zou lopen na 3weken.
Na het rijden wilt pownie wel een koekje! Happy pownie!
Amos is knap Siska weer voorbij zien komen, fijn dat het goed gaat.
En nog meer leuke haffies.
Lekker kuil eten.
En na het biks eten gewoon blijven staan haha
Evelyne
Geplaatst: 04-11-11 22:52
@Arabiertje: Heb je nog foto's van Phoenix? Hoe gaat het nu met hem?
Ik heb tegenwoordig een verliefde kerel achter mijn kont aan zitten Angus komt aangerend als ik naar de wei loop,is niet meer bij me weg te slaan en gaat niet weg bij het hek als ik hem terug in de wei zet tot hij me niet meer ziet Hij blijft dan naar me staren en staren in de hoop dat ik terug kom Hier nog eens een foto van mijn knappe ventje
Faringo
Geplaatst: 05-11-11 09:43
Mooie foto's weer zeg. Vind het altijd erg leuk om hier in dit topic te kijken!
Hier nog 2 van Storm. Met haar en zonder haar
Chasey
Geplaatst: 05-11-11 10:51
Die foto van Agnus is echt mooi
Haha Storm in zijn naakie
Noeka
Geplaatst: 05-11-11 12:21
Evelyne, ik wou gisteren foto's maken maar het is er niet van gekomen. Ik kan je wel vertellen dat hij er suuuuper goed uitziet! Zijn buikje is mooi rond, en hij heeft ook meer poep. Enkel nog wat verdikke aan de rug, en dan is ie helemaal gezond. Zal zo snel mogelijk nog eens foto's maken, maar hij is in ieder geval wel heel braaf. We kunnen er alles mee doen, hij heeft maar een klein beetje hengstenmanieren maar als je hem even er op wijst dat je er ook nog bent stopt hij wel.
Hier nog een Siska pownie! Gisteren is mijn eerste val van Siska een feit geworden, heb er een mooie dikke blauwe knie aan overgehouden! Maar ja, wat doe je er aan hé, ik kan er nog wel mee lachen als het om het jaar is dat ik maar een val maak. Dan vind ik het zo erg niet!
xjesssicaa
Geplaatst: 05-11-11 13:22
k zal je missen
Nagano
Geplaatst: 05-11-11 13:24
xjesssicaa schreef:
k zal je missen
sorry meschien gemist maar waar om ga je hem missen ???
Marlis
Geplaatst: 05-11-11 19:34
@Evelyne: Wat is Angus knap zeg. @Faringo: Storm ook weer voorbij zien komen, ook een leuke haf vind ik @Arabiertje*: Siska poownie weer