Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjemira schreef:Hey Jodie, nou vandaag was het echt 2 stappen weer achteruit, de moed zakt een beetje in mijn schoenen, zie liep echt bar slecht.
Verder nog even voetjes geven, achterwaarts en halthouden en volgen in de bak los geoefend, dat ging super goed, heb haar ook voetjes gevraagt tijdens het stappen en heeeeel soms deed ze dat heel goed,.
Sjemira schreef:Dank je wel, ja weet het soms ook niet meer. Wel ben ik zo verschrikkelijk verliefd op haar dat stel dat het niet meer goed zou komen en ze niet meer bereden mag worden ik haar houdt. Dan maar niet meer rijden, ze verdient het gewoon zo, ze heeft altijd hard gewerkt.
Sjemira schreef:Hey Jodie, nou vandaag was het echt 2 stappen weer achteruit, de moed zakt een beetje in mijn schoenen, zie liep echt bar slecht.
Verder nog even voetjes geven, achterwaarts en halthouden en volgen in de bak los geoefend, dat ging super goed, heb haar ook voetjes gevraagt tijdens het stappen en heeeeel soms deed ze dat heel goed,.
Jodie_Delano schreef:Sjemira schreef:Hey Jodie, nou vandaag was het echt 2 stappen weer achteruit, de moed zakt een beetje in mijn schoenen, zie liep echt bar slecht.
wat een vervelende situatie is dit zeg.
wat Wienke ook al zegt we gunnen het je zo maar het zit niet allemaal even mee.
maar je bent gelukkig wel een top baasje voor Crispy.