Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
doei schreef:Ow ja Willem heb ik denk ik gezien!!! Was het op de Nationale?
Ik heb Tirana een aantal keer in real live zien lopen op wedstrijden en dat paard heeft gewoon heel veel schwung, uitstraling, lijkt te vliegen en het lijkt allemaal zo makkelijk. Suzanne Mens rijdt haar en persoonlijk vind ik haar een erg goede ruiter.
Zij start ook de broer van Tirana, Wirbelstein van de Haflingerborg. Beide zijn Z2...
Het is zonde dat de moeder van Tirana en Wirbelstein er niet meer is, zij heeft 2 top producten op de wereld gezet.
S_uus schreef:Hahaha als dat meisje van Tirana hier zit lacht ze zich kapot.
Goed over op de orde van de dag , welke groep zit je Lau?
Voelt indd als meetings, ik weet nog 2 jaar geleden Ruurlo , Asra en ik waren klaar, brengen hem naar de trailer sprak zo'n man me aan of Asra ook een Allacher is, en zo raak je toch weer aan de klets.
Ook dit jaar weer aangesproken over of ie een Allacher is, en die vrouw had er ook 1 van Allacher mee, die was alleen wel een oog kwijt, wat je het eerste moment niet zag want zn lok hing ervoor.
Laurahh schreef:Ik vind inderdaad op de veulenfoto's dat je echt goed kan zien dat Beau waarschijnlijk toch een kruising is!
Want alle veulies zijn eigenlijk heel licht als ze net geboren zijn en Beau was toen al donkerder..