pff 1,5 uur overgewerkt en mag vamiddag om 3 uuur weer. appie kan niet zo goed plannen...
Baileysdream
Geplaatst: 09-07-11 13:06
Tadá, dream's ogen. hmmm, apparte pony zonder voorpluk
moet je zien hoe schoon ze kán zijn. Witte manen! wit staartje. maar al snel is ze weer bruin en smerig. ohja! en waar dat gekleurde bordje hangt, dat is haar stalletje. dus loop je ooit eeen stal in en denkt hmm,komt bekend voor? loop naar het midden met het gekleurde bordje en zie mijn snolletje!
Laatst bijgewerkt door Baileysdream op 09-07-11 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt
nee haha! ik liep naast dream buiten en de palomino hengst waarmee ik op pad was vond dream volgens mij wel heeeeel knap en sprong er zo bovenop, gelukkig kregen we hem eraf, maar denk maar echt niet dat dream eronder uit wou. klein snolletje. misschien was er wel een leuk veulen uitgekomen?
gezellige fotos. En leuke dream fotos haha bijna een baby in de maak!
Peeps en kyra waren weer lief vandaag Ze hadden bezoek Zo ef zus der haar verfen, was ophangen .. en vanaaf schuurfeestje
nts19
Geplaatst: 09-07-11 17:36
zo weer gewerkt, paardjes al gedaan en nu lekker even badderen! dat verdien ik wel vind ik! ondertussen in bad lekker pizza eten want vanavond ga ik lekker naar de bios met vriendin iris, naar de film: Bridesmaides ofzo iets.