Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:30

Sita_ schreef:
S_uus schreef:
Buuuuuuuuuuuuur!!! :D Gezellie! :D

Hmm , chaps chaps, ik zal eens in mn kast kijken.
Ik heb net mn leren laarzen weggegeven aan ex stalgenoot, nja heb 10 euro voor gevraagd.
Balen................

Dan kunnen we elkaar iig zeker niet mislopen! :D

Hahaha nee inderdaad, zal moeilijk worden dan haha of ik verschuil me gewoon heel stiekem achter Asra, en neem een sluiproute om weg te komen naar buiten :P

Grapje!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:30

Ik ben toch sterk aan het twijfelen of ik de parade kan/wil meerijden. Ik heb om half 12 mijn proeven al. Om dan 6 uur lang met mijn hafje te gaan lopen zeulen... Is misschien wel errug lang! Ik denk er ter plekke nog even over ;)

Desnoods rijd ik even (ahum...1,5 uur) terug om paard thuis te brengen en kom zelf terug. Ik weet het nog niet...

Sita_

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:32

Kan je Hafje niet op/aan de trailer staan? Die van mij staan altijd keuring afgericht met een vol hooinet bij of op de trailer. :))
2 jaar terug had ik geen stal, maar had ik geluk dat de paddock vrij was dus hadden we haar de hele middag op de paddock gezet.. *D

S_uus

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:35

Heb die hele paddock nog nooit gezien volgens mij.
2 jaar geleden stond Asra ook gewoon op zn woonwagen :j .,
Ik weet zo niet hoelang er tussen proeven en parade zat toen ,kan ik wel opzoeken heb het boekje nog maar heb ik geen zin in.
Hoewel....... Ik moest toen heel vroeg dus heeft ie wel aardig lang gestaan.

Nu moet ik ook 5/6 uur wachten, dus blij dat ik een stal heb gehuurd voor hem nu.
Kan ie bijkomen en over zn zonden nadenken als ie niet geluisterd heeft :Y)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:37

Dat is ook best asociaal :P Houd je de hele middag die paddock bezet, zou daar maar geen rekening mee houden dat dat kan.

Wij hebben ook om 12.45 bestgaand en dan niks tot laat, maar Wolder staat rustig op de wagen en is het ook gewend.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:38

S_uus schreef:

HAHAHAHAHA _O- _O-

Paulusjuh

Ja ik probeer het wel met de trailer maar vaak wordt ze wel wat onrustig als ze alleen staat op de trailer. Maar we zien het wel. Ik neem wel een kleine baal hooi mee zodat ze zich kan vermaken. Misschien verzinnen we wel wat... we zien het wel! :)

Ik kan ook samen met haar gaan kijken bij de hogere klasses, kan ze zien hoe het moet :+

LoveLita

Nessie schreef:
Dat is ook best asociaal :P Houd je de hele middag die paddock bezet, zou daar maar geen rekening mee houden dat dat kan.

Tuurlijk moet je daar rekening mee houden, maar asociaal is het toch niet? ;) Vrij is vrij, wie het eerst komt, wie het eerst maalt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:39

Nessie schreef:

Wij hebben ook om 12.45 bestgaand en dan niks tot laat, maar Wolder staat rustig op de wagen en is het ook gewend.

Scheelt weer.

Die parade is toch rond half 6/6uur meestal?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:40

Waarom is dat asociaal?
Als ie vrij is en iemand van de organisatie zei dat ik haar daar ook kon zetten als ik dat wilde, dan vind ik mezelf niet asociaal hoor.. :+
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 22-08-11 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Paulusjuh

LoveLita schreef:
S_uus schreef:

HAHAHAHAHA _O- _O-

Dan is een stalletje nog een luxe straf :+ Ik zou em op de trailer zetten en opsluiten :P
"Zo, ga jij nu maar eens denken wat je fout hebt gedaan ;) "

S_uus

LoveLita schreef:
S_uus schreef:

HAHAHAHAHA _O- _O-

Haha zie je zo'n haf heel triest achterin met zn hoofd naar beneden in de hoek van de stal staan.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:41

Trouwens, 2/3 jaar geleden had ik het idee dat er ook nog niet zo'n run op stallen was.. Ermelo is de laatste paar jaar echt flink aan het groeien..

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:41

Pfff, ik ging vandaag Lita trainen, heb er even flink aan zitten sleutelen. Was afgelopen 2 weken toch wat te lief geweest, omdat ik haar humeur voor de BK niet wilde verpesten en daarna mocht ze wel even rustig aan doen, maar wat een foutjes en slordigheden sluipen er dan al in zeg _O- gossie.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:42

Paulusjuh schreef:
Ja ik probeer het wel met de trailer maar vaak wordt ze wel wat onrustig als ze alleen staat op de trailer. Maar we zien het wel. Ik neem wel een kleine baal hooi mee zodat ze zich kan vermaken. Misschien verzinnen we wel wat... we zien het wel! :)

Ik kan ook samen met haar gaan kijken bij de hogere klasses, kan ze zien hoe het moet :+

"Kijk schat, zo moet dat straks".

Haha ja nou dan kun jij wel mooi mn stal in en dan prop ik Asra wel in een vreemde trailer, nog meer straf!

:D

LoveLita

Sita_ schreef:
Trouwens, 2/3 jaar geleden had ik het idee dat er ook nog niet zo'n run op stallen was.. Ermelo is de laatste paar jaar echt flink aan het groeien..

2 jaar geleden stond Siem niet eens vol geloof ik :n Toen heb ik in ieder geval niks gehoord over dat er stallen te kort waren. Afgelopen jaar al wel...

Nessie

Nou ik ga m'n paard niet 6 uur op een paddock zetten, dan zelf lekker weg, zo kan niemand anders erin. Wij op stal hebben hier ook een paddock, daar zet ik ze ook niet 6 uur op, anderen willen ook daar heb je wel rekening mee te houden vind ik. En al helemaal omdat het daar je pensionstal niet is. ;)

Wolder is heerlijk trailer/vrachtwagenmak gemaakt met de hengstenkeuring toen, hij heeft geleerd er rustig eeuwenlang op te staan :P

Nog een paar dagen om te sleutelen Lovelita

Ik druk nu echt al 10x op verzenden, stop ff met typen haha!

Paulusjuh

S_uus schreef:
Haha zie je zo'n haf heel triest achterin met zn hoofd naar beneden in de hoek van de stal staan.

Oortjes hangend naar beneden.... doet mij een beetje denken aan Donkey, van Shrek :P alstie beledigd is.

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:44

Zo wat gaat het hard haha, we hebben er allemaal zin an! *D

Laurie zou ik ook gewoon op de trailer laten hoor als we geen stal hadden.
Hooinet erbij en mevrouw vermaakt zich wel :)

Chaps heb ik niet eigenlijk..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:44

Wolder gedroeg zich vandaag voorbeeldig, hij was wel erg voorwaarts in de warme binnenbak maar hij liep fijn. Heb de zachtste binnenbak uitgekozen om even te rijden, want hij staat op 1 ijzer. Morgen weer op 2.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:45

S_uus schreef:
Paulusjuh schreef:

"Kijk schat, zo moet dat straks".

Haha ja nou dan kun jij wel mooi mn stal in en dan prop ik Asra wel in een vreemde trailer, nog meer straf!

Hahaha inderdaad, ruilen? :+
En wat doen we dan als de mijne besluit om over het hekje heen te gaan alstie uitzwaait in galop :P ? Hahaha :+

:D[/quote]
Laatst bijgewerkt door Paulusjuh op 22-08-11 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:45

LoveLita schreef:
Pfff, ik ging vandaag Lita trainen, heb er even flink aan zitten sleutelen. Was afgelopen 2 weken toch wat te lief geweest, omdat ik haar humeur voor de BK niet wilde verpesten en daarna mocht ze wel even rustig aan doen, maar wat een foutjes en slordigheden sluipen er dan al in zeg _O- gossie.

Jep ff iets minder oplettend doen dan is het vaak al zo erin geslopen!

Nou Asra moest vandaag zwoegen aan de longeerlijn.
Kerel is goed uit zn penty/uit de pan geschoten.
Helemaal gek in zn hoofd :):) , zal door het weer komen (Drukkend) of omdat ie gisteren vrij gehad heeft, Asra is niet het type om stil te zetten, dus een week stilzetten zit er voor mij niet in haha.

Toch was ik stiekem erg blij dat ik hier niet opzat, ik riep nog : Doe voorzichtig voor Ermelo voort heb je een hernia.
Maar dat maakte hem geen biet uit.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:46

Nessie schreef:
Nou ik ga m'n paard niet 6 uur op een paddock zetten, dan zelf lekker weg, zo kan niemand anders erin. Wij op stal hebben hier ook een paddock, daar zet ik ze ook niet 6 uur op, anderen willen ook daar heb je wel rekening mee te houden vind ik. En al helemaal omdat het daar je pensionstal niet is. ;)

Wolder is heerlijk trailer/vrachtwagenmak gemaakt met de hengstenkeuring toen, hij heeft geleerd er rustig eeuwenlang op te staan :P

Nog een paar dagen om te sleutelen Lovelita

Ik druk nu echt al 10x op verzenden, stop ff met typen haha!

Kijk, het was 2 jaar terug heel simpel.. Een ander had een stal, ik had een paddock.. Verschil moet er wezen... :Y)
Ik heb toen toestemming gekregen en niemand er over gehoord dat ik asociaal was :Y) Dan waren diegene in de paddock naast mij ook asociaal, was ik tenminste niet de enige asociale daar _O-

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:46

Nessie schreef:
Wolder gedroeg zich vandaag voorbeeldig, hij was wel erg voorwaarts in de warme binnenbak maar hij liep fijn. Heb de zachtste binnenbak uitgekozen om even te rijden, want hij staat op 1 ijzer. Morgen weer op 2.

Je hebt meerdere binnenbakken? Das wel luxe! :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:47

Paulusjuh schreef:
S_uus schreef:

Oortjes hangend naar beneden.... doet mij een beetje denken aan Donkey, van Shrek :P alstie beledigd is.

Muwahaha ja , Donkey is cool! 8-)

Nessie, snap je punt :j
Hier moet ik nog even de goede sleutel weer vinden.

Ik moest 4x op verzenden drukken hahah.