Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
farahtjuh schreef:Peelie schreef:nog 2 nachtjes hoor... het is vrijdag pas
ik moet nog zo veel regelen... ik was het gewoon aan het vergeten... de dagen gaan veel sneller dan ik dacht...
ga je vrijdag pas heen ik ben toen op donderdag al heen gegaan
vandaar ik zei nog 1 nachtje
Peelie schreef:hihi, ik zal het nodig hebbenmorgen Mara wassen en laatste beetje knippen... en dan is het vrijdag al zo ver...
Over de trailer hoor ik het vannavond... misschien dat ik nog even iemand anders bel...
man, het is echt k.ut, geen eigen tariler hebben...
farahtjuh schreef:Peelie schreef:nog 2 nachtjes hoor... het is vrijdag pas
ik moet nog zo veel regelen... ik was het gewoon aan het vergeten... de dagen gaan veel sneller dan ik dacht...
ga je vrijdag pas heen ik ben toen op donderdag al heen gegaan
vandaar ik zei nog 1 nachtje
Peelie schreef:Ik mocht altijd iemand zijn trailer lenen, een vriend van mijn vader.
Maar om een of andere rede is die vriendschap verbroken... en heb ik dus geen trailer meer te leen...
Ik zit er toch sterk aan te denken om toch eigenwijs te zijn er te vragen of ik zijn trailer mag lenen... Nee heb ik en ja kan ik krijgen...
Maar dan moet ik wel durven bellenIk ben een angsthaas...
Peelie schreef:farahtujh... zeg dat nog eens, je geeft me moed
Weet je wat het probleem ook een beetje is... Ze zijn net verhuist van stal een paar kilometer verderop... Ik weet dus niet waar ze de trailer nu hebben...
farahtjuh schreef:horsii schreef:Zondag heeft peeps een fotoshoot als het lekker weer is.
Stoer hoop voor je dat je mooi weer hebt