jolanda dat is balen van je lens zeg hopelijk kan de verzekering wat wond ziet er zeker netjes uit wat hip dat 2 kleurige verband zeg;)
joopiexx
Geplaatst: 13-12-09 20:35
Zo ik ben ook weer thuis!
Vanmorgen vroeg voorgelezen, pff wat was het koud! Daarna wenner gedaan en toen nog ff paardje gekeken. Helaas was deze het ook niet, dus morgen avond gaan we weer bij eentje kijken.
Amanda: ik zat net je topic LZP te lezen! Gaaf hoor! Freya: wat ziet donna haar wond er netjes uit zeg! Melody: Fijn dat die schimmel zo goed geneest hoor, liever kwijt dan rijk. Peelie: Leuk om zo te zien hoe Nash opknapt in een volwassen kudde! Ben erg benieuwd naar foto's!
In eerste instantie alles boven de 1.48 behalve een fjord of draver, maar de voorkeur van mn zusjes gaat toch wel uit naar een haflinger.
Daihyo
Geplaatst: 13-12-09 20:42
Die heb ik niet in de aanbieding
Weet nog wel 2 leuke tuigers. Fijn karakter, nog niet ingereden wel betuigd. Wel rijtypische tuigers. Niet zo'n typische tuigerbouw zeg maar. Mooi rond kruis en fijne bewegingen.
Het liefste hebben we een ingereden beestje en de voorkeur gaat ook uit naar pony en minder naar paard zijn we inmiddels achter. Het is bedoelt voor mn zusjes die nog er gewoon lekker op rond moeten kunnen rijden in de bak of buiten. Morgen gaan we bij een haflinger merrie kijken, dus ik ben erg benieuwd.
Tessa : Leuk zadeltje ! Jolanda: De wond ziet er mooi uit ! Gail : Ben benieuwd naar de foto's ! Jody: Leuk ! Nathalie : Leuk vogeltje .
Zo goed bijgelezen ?
Origineel
Geplaatst: 13-12-09 21:30
Ik heb vandaag gesprongen , een parcours ging wel goed .
En ik ga haar van de week een paar dagen rust geven , we hebben het nogal druk gehad met rijden de hele week intensief dus nu weer rust. En ik heb het druk met school komt mooi uit .