Jeej, tnx Peelie
! Wat klinkt je les weer leerzaam! Zo zie je maar, hoe modern onze haffies ook zijn, het blijven die bergpaardjes van vroeger diep vanbinnen
.
Haffylover, fijn dat het met je nieuwe zadel nog beter gaat!
Ok, mezelf en de blondjes even voorstellen?
Ik ben Ine, 24, en van oorsprong Antwerpse al wonen de paarden (en na de verbouwing ook wij) in Zeeuws-Vlaanderen (NL). Ik studeer nog en heb daarnaast een eigen bedrijfje.
Maar het belangrijkste, ik heb 4 pony's, waarvan 2 haflingers
.
Beeld van ze alle 4 (al is mijn veulen alweer een heel stuk gegroeid nu):

Mara is mijn 1e haflinger, ze is 17, 138 klein en een Marnix van de Vuufwegen X Walter van het Hambroek. Ze is beleerd voor de wagen en wordt dus recreatief gereden, zo ziet dat er meestal uit:

Raven is bijna 4.5, 143 klein en een Aron van de Haflingerborg x Sultan. Ze heeft afgelopen jaren vooral mogen paard zijn en volwassen worden want die tijd had ze nodig. Ik ben enorm blij met hoe zij geworden is, ze is werkelijk alles wat ik in een haflinger zoek (al had ze 2cm groter mogen zijn, maar dat is muggenziften).

Ze staat nu bij m'n beste vriendin op stal om beleerd te worden en ze heeft er nu 2x opgezeten. Alles gaat super goed en ze is heel braaf, verder krijgt ze alle tijd om zadelmak en doorgereden te worden en wil ik er ook zelf gaan oefenen (wil eerst nog wat kilo's kwijt eigenlijk voor haar rug en het plaatje).
En voor de volledigheid, mijn andere pony's zijn een Royal Belgian Palomino pony van 135, Marieke, en haar Cremello dochter (v. Don Cremello du Bois) Lilith.