Mooi website sanne! Je maakt echt heele mooie foto's!
Hoop dat je starwien snel de trailer op gaat krijgen zodat je lekker wedstrijden kunt gaan rijden!
Ik heb gisteren voor de verandering weer een keer gesprongen. dat hadden we al zo lang niet meer gedaan. Vrouwke vindt springen ook erg leuk, dus vliegt altijd lekker enthousiast over de hindernissen heen. Bij de 85 cm hadden Vrouwke en ik even een miscommunicatie, ze weigerde. wat ik eigenlijk totaal niet had verwacht, want dat doet ze nooit! Ik zag zag dat ik bijna op de palen en balken viel, dus riep: 'neenee' vrouwke liep verder en toen zag ik de stoel staan, daar wilde ik liever ook niet op vallen, dus weer 'neee', na de stoel flopte ik op de grond neer. Vrouwke liep rustig verder en mijn Vriendin ving haar op. ik kon gelukkig erg hard lachen toen ik op de grond lag en wat ik nog wel het aller grappigste vond, is dat m'n val op film staan. hahaha
zo val je een jaar niet en zo val je 2 keer in een maand van je pony.
Haha ik had eigenlijk een foto van de wei zelf moeten maken Andor was zo blij te zien dat ie de berg af geskiet kwam doordat het zo nat was xd slipspoor van 10 meter haha Hun halve wei is omgeploegd door al dat gespeel terwijl de andere weilanden nog helemaal in orde zijn., hihi oeps t zijn echt speelbeesten, alle 4 gewoon xd
Ik ga vanavond naar de ziggodome in Amsterdam, Marco Borsato! Ga samen met mijn moeder en heb er heeel veel zin in. Hopelijk voor die tijd nog even rijden
Was ontzettend leuk in de ziggodome! Was een heel gaaf concert van Marco Borsato. Duurde 2,5 uur en toen een trein genomen, kwamen 00:45 in Deventer aan. Net alweer mijn bedje uit haha. Vandaag leuke dag! Eerst om half 11 bij vrienden iets gaan drinken, 2 uur naar een verjaardag van mijn beste vriendin en daarna nog lekker even Starwien rijden en met Jens grondwerken.