Damn.. even niet actief geweest een paar dagen in dit topic.
En nu een beste bijleespost gemaakt. Als het goed is was ik bij begin bladzijde 81 gebleven.
nessie: Goldy is echt gaaf!
VisibreTeam: gave stijger & buig foto!
paljaslaura: top dat de wedstrijd goed ging! haha die 2e foto idd.. helemaal niet sterk :p haha het is goed te zien dat hij daar sterk is.
Pipvl: mooie fotos van alex vd shoot. Wil vd zomer ook nog een shoot gaan doen. Moet alleen even sparen en een juiste datum prikken. Deze zomer staat al ontzettend volgepropt bij mij...
peerappel: Abby 
horsii: peeps ziet er goed uit!ga zo door 
Wouterwesley: Wauwie! wat een verschil! ik hoop met die van mij ook te kunnen springen in de toekomst als er wat meer getraind is onder het zadel.
horsii: hahaha die eerste foto:p alsof ze het zand in zakt. hahaha.
Ymkeerica: blijf oefenen maar probeer wat minder streng te zijn met je hulpen.
PeerAppel: leuke foto! heerlijk dat je weer een lekkere buitenrit heb kunnen maken.En zwemmen! Dat is wel gaaf. Heb een keer echt gezwommen met me eerste paard. Was gaaf. Helaas ook bijna mis gegaan. Ineens een te diep stuk dus me paard ging onder water en was ik kwijt. Gelukkig door gehinnik van andere paard en mijn harde geroep kwam ze veilig terug op t droge.Maar dat was even dood eng.Daarna ook nooit meer verder dan der knieen in het water gekregen.
Me hafje die ik nu heb blijkt ook een waterrat te zijn dus wie weet ga ik daar nog wel een keer mee zwemmen.
Zazalover: leuke haflinger!
anniekasaur: ook een mooie haflinger
enefde schreef:[size=9]pagina 76
@Merry98, het is maar goed dat ze lange manen heeft, anders moet het vanaf afstand echt vervelend zijn om ze te onderscheiden in de wei of niet?
haha ja. ze staat met nog een haflinger en mijn mini haflinger (shet) en die hebben niet zulke manen nee. haha. Vanaf de achterkant is het wel lastig. Voor zowel mij als de eigenaresse van de andere haflinger haha.Maar meestal kijkt een vd 2 wel op en zie je t.
& gaaf hoor dat springen!gefeliciteerd met je winstpunten.
horsii: schattig he zo'n meisje op je paard.
Chasey: leuk filmpje!En zwanger, dat je dat dan nog aandurft:P lekker stapritje gemaakt.
wendy1987:mooie haffies.
Sita_:knappe willow!gaaf dier is het!
BenteMaxime:ook heerlijk buiten gereden.
Faringo: netjes! die rij foto
PeerAppel:abby is inderdaad lekker donker van kleur haha. Roze staat der goed!
Faringo: netjes in het filmpje 
peerappel: haha ze loopt lekker op der eigen tempo inderdaad in het filmpje. Maar als je maar plezier hebt 
En aan dat voorwaartse kan je werken 
Tja wat ik heb te melden..??
Eigelijk niet veel. Ben deze week enorm druk geweest met werken. En daardoor amper op stal geweest.
Niet eens gereden deze week. Vandaag even me paardjes een dikke knuffel gebracht en ze even bewondert.
En al dagdromend weer naar ze staan kijken dat ze echt van mij zijn. Mijn twee droompaardjes.
Ik heb net besproken dat we binnenkort gaan beginnen met lessen. Dit zal om de week gaan worden.
Qua tijd komt dit ook beter uit.
En in de planning staat een weekendje of midweekje weg vd zomer met de haflingers samen met lisa_storm.
Dus even geen fotootjes maar die komen binnenkort wel weer.