Nessie , gefeliciteerd met je winstpunten, knappe wolder.
Yvank, mooi filmpje van knappe sally.
Veertje, super filmpje, mooi!
lucky, jouw haf lijkt groot zeg, knappe haf.
sita, twee knappe wollletjes
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ess_Ramona schreef:Kan ik me best voorstellen!
Als alle baby's/kleuters van de opfok zo groot zijn, en een beetje lomp(dat waren onze opfok baby's altijd), dan snap ik het best ja!

doei schreef:Wauw Cheline is gaaf![]()
Ze is ook groot he?!
Chasey schreef:Lucky, Wat een knappe haf. Heb de foto geloof ik al eens eerder voorbij zien komen. Hoe groot is je haf? Want hij lijkt mega! Haha.

hopelijk heb ik eind volgende week ook een bruin zadel (neusriem doe ik denk ik nog wel wat hoger)

en die gouden spring schoenen zijn ook echt vet. lovehaffie schreef:Waar heb je die springschoenen gekocht?? Weet iemand die ik daar heel blij mij kan maken!
Enuhm... ze zijn ook vreselijk maar daarom vind ik ze juist zo leuk 
! 

lovehaffie schreef:Waar heb je die springschoenen gekocht?? Weet iemand die ik daar heel blij mij kan maken!

Ik hou echt van blessen bij een haf!
Ziet er leuk uit!

?! Echt super gaaf dier! Nu wil ik al helemaal hard gaan trainen en wedstrijdklaar maken om de mijne in zo'n conditie te krijgen! Oh, en de zomer... dan kan ik d'r weer wassen...
! Echt zo'n wintersfeer 

! Geweldig!
Ik mis haar lekker zomervachtje en dat ik haar weer helemaal wit kan wassen.. (Alleen koud water buiten, vind ik niet echt lekker met dit weer om te gaan wassen
)