Sita mooie foto's! Gefeliciteerd met je goeie resultaten
Ik vind het toch leuk om te zien dat er veel meer mensen met een haflinger in de sport rijden.
Hier nog een paar foto's van mijn haflinger Mauritz op wedstrijd (22 oktober).
(197+4e & 199+1e).
We hebben zelfs een plekje op http://www.1pknoord.nl gekregen en daar ben ik toch eigenlijk wel heel trots op
xDeena_
Geplaatst: 01-11-11 22:25
Vond nog wat leuke foto's van Daiske, mijn verzorgpony ♥
Baasje, heb jij snoeeeepjeees ??
Ik vond deze wel wat hebben, jammer genoeg zit ik er niet op. Maar mijn beste vriendin, tevens Daiske's andere verzorgstertje.
Ik hou zoveel van der.
Sorry dat ik nu geen bijleespost doe, heb nu even geen tijd dus die zal ik in een ander bericht plaatsen.
xDeena_
Geplaatst: 01-11-11 22:36
Faringo : Kale storm, lichte vacht heeft storm trouwens. Wel een leuke haf!! mandylfmarca : Barbie haff ♥ E_Nalanta : Respect, ik denk dat het veel tijd gekost heeft om dat Shilas te leren! bo123 : Leuke haf ♥ Rianne_ : Marena is ook een knappeerd! Ik zou zeker tevreden zijn, ook over jou houding! Farolover : Wauw,, Soraya oogt donker, is ze ook zo donker of valt dat wel mee. _Bitje_ : Wat is beau toch een mooierd Alina1989 : Mauritz mag er ook zijn, gefeliciteerd!
Wat een prachtige foto's weer hierboven,vooral al die corinaplat wedstrijd foto's en stoere beu! Ook een knappe marena gezien! Tass is hij nu groter dan die fjord naast hem,het is wel een reus he
Nog geen spaanse pas foto kunnen maken dus vandaag een foto van Nobbi genietend in het land
Wat een leuke haffies allemaal, leuk die 2.5 jarige stevig ding al. Mooie marena, donkere Soraya en knappe Beau
Mijn Peepsie is vandaag voor het eerst de hit actief in gegaan. Toen wij aankwamen stond ze rustig te eten uit de bakken met stro samen met een ander paardje. Wij hebben samen met de staleigenaar de voerstations goefend met Peeps wat heel goed ging. Hopelijk gaat ze er snel ook zelf in. Nu hadden we haar aan het halster erin geleid. Maar ze vonden dat ze het erg goed deed en het al goed snapten. Er zijn paarden die zijn op het begin helemaal panisch en durven er niet in.
Bij de ruwvoer stations, hier zijn er 6 van.
Linkje is ook de moeite waard, daar zie je de kant van het station waar het eten ligt met peepie haar hoofd erover. http://www.mijnalbum.nl/Foto-FQK6NR83.jpg en vanaf achter