Klopt, was idd op de nationale

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nessie schreef:Galop is wel z'n sterkste gangIn tegenstelling tot Goldy is hij een gallopeerder, zeker bij bestgaand zet hij nog een tandje extra in. Maar draven kan hij ook sterk van achter, springschoenen zijn ook geen overbodige luxe (Heeft hij ook altijd in de wei om), of hij trapt zichzelf open, of hij trapt een ijzer eraf..
krnn schreef:Hoi allemaal,
heb nog nooit eerder een foto op bokt gezet dus hoop dat het lukt!
Heb een foto van mijn 18 jarig Z haflinger ruin Nolan; hoop dat jullie hem leuk vinden, ik iig wel![]()
hier is de link; weet niet hoe ik hem kan plaatsen
doei schreef:Ow dat was dan Austria van de Parel Suus! Bij die mensen heb ik Alves gekocht: Rosa en Gilbert
Austria is inmiddels geruind en van Maureen, een hyves vriendinnetje van mij!
Ow wat leuk! Ik ben erg benieuwd naar jullie in real live KRNN
edit: Wij zitten in groep 4 bij Wolder en Noortje
krnn schreef:start inderdaad in het Z met hem; had het zelf niet verwacht hoor hahaalle knoppen zitten er wel op maar op gewone wedstrijden mist hem hem vooral veel aan sprong waarop ik gewoon erg wordt afgerekend waardoor ik in me wissels ook al snel 5'en scoor, en dat scheelt gewoon een hoop punten; en de uitgestrekte draf blijft een ramp haha
merkte wel op de haflingerwedstrijd (weet niet of dit voor alle geld) dat dit dan ook veel minder wordt aangerekend, voor het eerst had ik voor me impuls een 7 en stond er nergenst dat hij sprongverlies toonde![]()
maar we zijn er wel heel erg op aan het trainen! Misschien dat ik nog naar ermelo ga, hoor zoveel leuke dingen! maar ga dan niet mee doen met bestgaand haha zijn gangen zijn niet heel spectaculair, ik moet het meer van zijn "kunstjes" hebben want die loopt hij altijd wel.
Ik zal er eens over nadenken haha
Wolder kan trouwens lopen zeg complimenten; kan hij mijn poown eens die uitgestrekte draf voordoen