Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Wat ik er uit begrpen heb van de fokker is, dat ze mera met een half jaar we heeft gedaan, en anderhalf jaar weer tegen kwam... Ze was toen dus 2...
kitzbi schreef:lachu .... heeft ze toch een goede indruk achter gelaten die KimIk word net geld door een meneer die op de keuring is geweest in Didam en die wou Kim kopen Hij zei wat is dat een mooi veulen zeg een veulen met veel toekomst... maar helaas is kimmie niet te koop
Freya schreef:Peelie, ik ga je ene laatste zin niet helemaal vatten ...Citaat:Wat ik er uit begrpen heb van de fokker is, dat ze mera met een half jaar we heeft gedaan, en anderhalf jaar weer tegen kwam... Ze was toen dus 2...
Wat ik er uithaal is dat mara met een half jaar leeftijd al beleerd is ????
En er komen zoveel nieuwe bij dat ik het soms ook niet meer kan volgen ... maar komt ook omdat ik de laatste tijd niet zoveel meer in de topic ben dan eerst, gewoon weg te druk.kitzbi schreef:lachu .... heeft ze toch een goede indruk achter gelaten die KimIk word net geld door een meneer die op de keuring is geweest in Didam en die wou Kim kopen Hij zei wat is dat een mooi veulen zeg een veulen met veel toekomst... maar helaas is kimmie niet te koop
horsii schreef:@faratjuh, ik hoop dat je het snel een plekje kan geven, het is verscrhikkelijk.
Leuke foto's van je haflingerkudde, ze zien er allen goed uit.
@liekje, Heeel veel plezier op lowlands.