Oma's Pietje begint al aardig te wennen hier, hij eet ook weer gewoon.. Echt fijn hem hier te hebben..
Tezzy
Geplaatst: 13-12-09 18:01
Meiden, ik ga zo bijlezen, maar wil jullie toch wel al even mijn zadeltje tonen!
Foto's zijn niet echt duidelijk maarja, 't is een oud zadeltje, ziet er nog best goed uit, hier en daar mooi bruinverkleurd.. gebroken boom dus afgeschreven tot accessories
Leuk ja ga je er iets bijzonders mee doen? of gewoon ophangen voor de sier ofzo?
blondiev
Geplaatst: 13-12-09 18:58
Leuk vogeltje Nathalie 83, is het een mannetje? Ik ben net bij Verena geweest. We hebben lekker gereden, ze liep echt super netjes. Dankzij jou oefening Freya. Ik verwachtte eigenlijk pas over een paar weken resultaat te hebben, dat had ik dus al meteen Morgenvroeg ga ik lekker een buitenritje maken, daar verheug ik me al op. Dit weer is stukken beter dan die trieste regen
iemand hier die een kerstkaart voor me wil ontwerpen met een foto er bij...
Nathalie83
Geplaatst: 13-12-09 19:49
blondiev schreef:
Leuk vogeltje Nathalie 83, is het een mannetje?
Ik heb echt werkelijk geen flauw idee..
jSophiaF
Geplaatst: 13-12-09 20:16
Vanmiddag het verband weer verwisseld, op een of andere manier krijg ik het niet zo als de veeats het heeft gedaan. Gelijk een foto gemaakt, met me mobiel, want me Nikon D90 heeft een ongelukje gehad, de lens is afgebroken, grgrgrgr baal giga, hopelijk kan me verzekering iets betekenen, anders wordt het sparen voor een nieuwe lens, die dingen zijn ook al zo duur.
En hier de nog beloofde foto van haar hippe verband.
En hier het filmpje wat ik nog steeds op me telefoon had staan.
Ik ga even bijlezen ...
Misshaffer
Geplaatst: 13-12-09 20:18
Hello! Leef nog Beetje druk wknd gehad. Dus nog geen tijd gehad om bij te lezen en te posten. Ga ik morgen evve doen
Ik ben vandaag bij Nash geweest! Hij is zooooooo opgeknapt qua gedrag. In een volwasse kudde staan is echt heel erg goed voor hem. We hebben een stukje door de wei gewandeld met hem en we hebben hem gaait. Op een gegeven moment stonden we te kletsen met de land eigenaar en we hadden Nash dus al weer een half uurtje met rust gelaten. We wilde gaan, en ik dacht ach even kijken of ik hem nog een aai kan geven. En hij bleef gewoon staan!!! Ik heb nog heerlijk een kwartiertje met hem staan kuffelen. Toen ik stopte liep hij heel rustig weg, gewoon zonder gekkigheid.
Hij is echt opgevoed in de kudde. Hij heeft zijn rol wel gevonden volgens mij, hij is heel relaxed geworden.
Ik ben zoooo blij, ik stond zo wat te huilen van blijdschap toen ik mijn vader vertelde dat ik echt blij ben dat hij zo rustig is geworden
Mijn pa heeft foto's gemaakt van Nash, dus zie zal ik zo plaatsen
Jolanda, de wond ziet er erg mooi uit!!
melody93
Geplaatst: 13-12-09 20:25
Hee allemaal, Even snel een berichtje van mij, heb echt een te gek weekend gehad (helaas zwaar verpest na vandaag, kan er niet echt verder op in gaan via hier), Met Mel d'r schimpie gaat het super, had haar gisteren helemaal afgesponst (was wel zielig, ze had het super koud dus kan je na gaan als ik het vandeweek moet herhalen als het vriest!!), maar vandaag was het al een heel stuk verminderd! De bultjes zaten er nog wel, maar ze waren een heel stuk 'geslonken', ze waren kleiner geworden... Dus daar ben ik wel blij om Kerst knutsel middag was ook erg geslaagd, de boom hangt al helemaal vol met mooie kerstballen en de keet vol kerstsokken ...
Dat was het weer eventjes, even veel gedoe hier dus laat het hier even bij voor vandaag
het verband die ik donderdagavond omgelegt had, had eigenlijk tot woensdag moeten blijven zitten, maar doordat ik het niet te strak durf aan te leggen, heb ik het vandaag weer verschoond, en deze blijft tot dinsdag - woensdag zitten. En dan wordt het verband voorgoed geruild voor stalbandages en onderlappen.