En weer vele andere mooie paardjes en een indringer
Ik kon deze ook niet achterhouden, ik vind het een mooi beeld Terwijl we niet zo heel veel doen op het moment ivm dracht kan ze toch al wel wat verruimen
@DDW1190 Ziet er netjes uit zeg! Vooral die foto toen je op wedstrijd was! @wendy1987 mooie foto! (even offtopic, leuk dekje heb je! Is die van eurostar?)
Sjakie lijkt inderdaad camera geil Mandy, schattig die lig-foto! Eva, geweldig die hals ketting, een beetje indianenlook. DDW, wat wordt Manchester een kanon zeg Jullie gaan het ver schoppen! Miranda, Wat een heerlijke bos manen En nog wel aan 2 kanten
Alves heeft zijn ogen dicht en ik me hoofd opzij We hadden last van een sneeuwstorm! Hier rijdt ik hem nog wat langer in zijn hals, tussendoor pak ik hem vaak wat op (geen foto van).
edit: Hoe doen jullie dat met Anky bandages? Ik zit eraan te denken een stuk af te knippen...
Volgens mij staat mijn pennypony er nog niet tussen.. Dus bij deze mijn 6 jarige vriendje..
lovehaffie
Geplaatst: 23-02-11 21:25
Mijn kleine ondertussen toch wel grote haflingertje! Lekker met zijn vriendjes en kleine vriendin Ben zo blij met hoe lang zijn staart al word! (Even ter info hij is nu 10 maanden oud en al tegen de 1.30 aan (A) )