(een beetje laat) bij dit topic over de taxatie van haflingers vind ik er een echt bovenuit torenen! Jolie, de ex-haflinger van Krista.. die is echt zooooo geweldig. het klinkt misschien overdreven maar als Jolie nog te koop was had ik er in iedergeval wel 7000 euro voor over.. echt een superbeest!!!
nou, en wat vinden jullie van mijn haflinger? ze loopt nu M1-dressuur maar we zijn hard op weg naar de M2.. ze kent ook alle Z1 oefeningen al! IMG]http://i94.photobucket.com/albums/l87/karin_gracia/DSC_0105-2.jpg[/IMG]
graag een reactie ps. ik was daar wat aan de zware kant, inmiddels al 20 kilo! afgevallen, voor mezelf en mn paardje!
Naam: Amigo Geboren: 14 juli 1998 Geslacht: Ruin Papa: Alfred v. Braakzicht Hf.K. 181 Schofthoogte: 1.48 / 1.49 Dressuur: L2 + 11 Springen: Nog geen wedstrijden,, binnen kort wel.. Met gemak 1.10 Gebreken: geen Bouw: Modern type haflinger Gangen: in alle drie de gangen zet hij de achterhand er netjes onder.. In stap en draf stapt hij over z`n eigen voorhoef heen Gedrag: Super lief,, knuffelt graag als die je eenmaal goed kent.. Hij is heel sociaal naar merries.. naar ruinen minder..
dit is hanka een merrie die in april 4 word ze moet dus nog veel leren maar we rijden vaak onderling om alvast ervaring op te doen . haar vader is stroganow en haar moeder is hexe ( stermerrie )
hanka is ook echt een schat en vind alles best ze kan ook voor de kar !
Hoi, ik ben benieuwd wat jullie van mijn Haflinger vinden !! Ik zal mijn kerel ff voorstellen :
Naam : Max Leeftijd : 13 jaar. Ras : Haflinger, ouderwets breed type. Kleur : Zilverappelbruin in de zomer, in de winter donker palomino (Op de foto's zie je zijn zomerkleurtje).
Max heeft geen papieren, zijn ouders weet ik ook niet. Hij heeft een makkelijk en lief karakter, maar hij is wel érg slim en eigenwijs !!!
Wat een lief beestje maxielover!! Hij is een echte fotomodel
Thnx !!! Fotogeniek is hij zéker (als hij zin heeft ), en deze keer had ik hélemaal mazzel aangezien deze foto's uit een fotoshoot van Ellende @ bokt komen !! Mijn lieve knuffelvriendje....
Maxielover: 1700 Hij is al wat ouder, geen wedstrijd ervaring en geen papier. Toch érg mooi beestje om te zien .
Hier mijn Sarah:
10 jaar, L2 dressuur + 5 WP, springen kan ze ook maar niet geklasseerd, heeeel lief en braaf in de omgang, je kan er een kind van 3 op zetten en ze loopt er zo rustig mee weg . Ouders zijn onbekent.
Dit is mijn haflinger Mara. Ze is 5 jaar. Heeft met haar eerste debut meteen 1 wp gehaald. Ze is wel voor de gevorderde ruiter en zeker niet makkelijk. Haar vander is Willem van? Steenbergen x Gerda van de Jansen Hoefe (vader van moeder is Star) Ze heeft dus goede papieren. Altijd netjes ingeent en bekapt. Ze kan wijken en schouder binnenwaarts, achteruit en ze heeft een Heel mooi aktief achterbeen.
Fyenna ik zal het proberen. Maar ik ben hier helemaal niet goed in
2500 Omdat ze zo makkelijk is in de omgang, L2 loopt. Voor de rest een leuke haflinger Leuk koppie maar vind het er een beetje oud uit zien (kan aan mij ligen)
Naam: Anna van het Hoogeland Geslacht: Merrie Kleur: Vos met witte manen en staart Stamboek: KVTH (Hf. 29049) Hoogte: wordt tussen de 1.45 en 1.50m. Geboortedatum: 18-07-2005 Vader: Amarok(Liz. 269/T.K, 1.49 m.) V.v: Afghan (1338, ...m.) Moeder: Nellie (hf.K. 5501, ...m.) M.v: Staros van de Bosrand (Hf.K. 124, ... m.)
Anna is een zeer lieve haflingermerrie, die graag knuffelt. Ze wordt dit jaar 2.
naam: Andes imladris geslacht: ruin beleerd: voor de kar, enkel en 2-span, sinds afgelopen zomer onder het zadel hoogte: ong 1.50 v. Alcantara vv. Amadeus m. Dalma mv. Benjo
naam:Aeros imladris geslacht: ruin beleerd: voor de kar enkel en 2-span, onder het zadel hoogte: ong 1.50 v. altjo van de kenterstreek vv. admiral m. clarina imladris mv. mendel
Naam: Stravero van de Bosrand Geslacht: Ruin (voeld zich nog hartstikke hengst ) Beleerd: Onder het zadel Niveau: L2+5 in 3 wedstrijdjes Heb hem alles zelf geleerd! Vanaf de B tot nu! En we gaan nog verder!! hahaha Hij kon helemaal niks toen ik 'm kreeg Hoogte: 1.50meter Leeftijd: 7jaartjes jong V: v.Strindberg M: Melody van de Bosrand Er zit ook nog Maestro vd Bosrand in zijn bloedlijn en nog een andere hele bekende maar ben even de naam kwijt. Hij heeft wel papieren en een stamboek !!! Foto's: