Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haffylover

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:42

Zo ik kom ff binnen hoppen sinds een dikke week een nieuw zadel voor me BFF op 4 benen.
Heb super mooi dressuur zadel gekocht en me haffie dame doet het echt super.

Zadelmaker laten komen. zadel gepast en ze had perfecte pasvorm.
Mijn vorige zadel lag ook goed maar om een of andere reden toch niet perfect we hadden al zoveel geprobeerd en toen kwam Knight rider op em pad.

Onze dressuur trucen doos wordt weer open getrokken en we zijn fanatieker in training dan ooit te voren heb der in een week zo zien verandere kwa rijden ben zo HAPPYYY.

sorry moest gewoon delen

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 07:26

Hebben jullie het filmpje van Rebel ook gezien? Vind ik zo gaaf om naar te kijken! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 07:37

Welk filmpje bedoel je?

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:36

Jaa zon groot voorbeeld voor mij! <3 +:)+

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:13

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 18:01

Die is inderdaad erg gaaf!

Scheren jullie je sokken bij jullie paarden? Ik zit er aan te denken.. Wilco heb mok helaas

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:05

Ik wel, of zomers knip ik ze kort en winters scheer ik volledig. Vind het voor de wedstrijden wat netter ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:57

Ik scheer wel op. Gewoon omdat ik het netter vind staan. Ik doe het wel alleen bij Nash nu, omdat ik op wedstrijd ga met hem. Mara scheer ik niet op, die doet bijna niks en vind ik het 'verspilde moeite'.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 19:03

Sokken gaan er meteen af hier. Ik vind zonder sokken veel mooier.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 22:20

Sokken gaan er hier ook af.. ik scheer ze omdat t er mooier uit ziet en ben niet zo handig met een schaar in mn handen :+

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:09

Meestal scheer ik ze eraf, als ik niet zoveel zin heb dan durf ik het ook nog weleens met een schaar te kortwieken.. Maar het resultaat met scheerapparaat is duidelijk mooier :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:30

Op naar horse event. Wie gaat er nog meer vandaag?

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 19:55

Hier gaan de sokken er ook af :j

Nee geen horse event voor mij, ik zat en stukje verderop bij het haflinger event samen met nog een aantal van dit topic :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 08:39

Ja is het leuk marinda? Jullie hebben vandaag wel mooi weer! Mando haar paard nog goed?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 08:40

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wij zijn ook weer terug van de trainingsdagen een hoop geleerd weer, wil wel echt weer 2 x Pm bij haar gaan lessen want leer echt veel

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:42

Ah heerlijk zon zonnehemel! Lijkt me heel fijn voor de paarden na de training!

Jullie treffen het met het weer op het haflingerweekeind! Heb al vele fotos op facebook voorbij zien komen :D

Ik ben bijna onwennig met ons maandje thuistraining.. Heb nog een tandartsafspraak voor Vlien staan, en nog lekker even thuis aan de bak, dan kunnen we er oktober weer vol tegenaan.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:57

Wat een weekend.
Gisteren zo gaaf. .. dressuur voetbal en hij deed het zo braaf.
Ja hij is nog goed gelukkig alleen moe.

We rijden nu terug naar huis vandaag nog 2 proefjes gereden.

Die kleine van mijn vriendin nog ophalen in Almere en dan door naar Friesland.

2 wp rijker voor het M2
Zooooo trots op mijn ventje.
Ik ben doodmoe maar ik hoef gelukkig zelf niet te rijden dus ik mag er lekker naast zitten.

Afbeelding

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:21

Gister echt een superdag gehad op t Haflingerweekend! Mn zusje is eerste geworden in de B met 194ptn en ik had helaas 168&169 door al het gestress met springen.. := Eerst mn zusje dressuur, toen supersnel zadel wisselen en toen springen en daarna weer zadel wisselen voor mn dressuurproeven.. Daarna weer snel zadel wisselen voor de barrage.. :\ Dus ik heb er niet echt lekker aan kunnen rijden.. Maaargoed vergeten en weer doorgaan! :')

Mn zusje die het toch allemaal mooi maar even doet! :j *\o/* :
Afbeelding

En nog een foto van mn barrage :D :

Afbeelding

Bedankt voor de foto's Lisette! :j

Vond het ook superleuk om naar jullie kur te kijken @janouk! Vooral die keertwendingen blijf ik me over verbazen hoe soepel dat eruit ziet _/-\o_

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:13

Ik heb volgens mij ook nog foto's van jou van het springen...

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:16

Wat een lief hoofdje heeft NaomiHaffie <3 Zo'n "zonnehemel" is 's winters lekker, om er dan heerlijk bij onder te kruipen als het koud is :j

Ik heb de afgelopen twee dagen ook in Kootwijkerbroek doorgebracht en niet zonder succes. Samen met Cato ben ik 4x 1e geworden in het Z1 en we hebben ook 4 winstpunten mee naar huis genomen. Het gaat hard nu. Geweldige feedback gehad vandaag van de jury en dat heb ik meteen meegenomen in de clinic waar we het een en ander in werking hebben gezet. De komende tijd heb ik weer genoeg huiswerk, leuk om een doel te hebben met het rijden.
Ook hebben we gesprongen in het 90 cm, waar we foutloos doorkwamen. Dit betekende nog een rondje met 10 cm erboven op, tegen mijn zin in, want ik ben niet zo'n held in het springen.
Aan het eind van de middag nog de afsluitende parade, die we ook dit jaar niet droog hielden. Wat is het toch altijd weer geweldig om zo'n beetje alle deelnemers bij elkaar te krijgen.

Tussendoor genoten van de kinderen, het voetballen, gezellig bijgekletst, wat dat betreft lijkt het wel een jaarlijkse reunie. Wat mij is Kootwijkerbroek geslaagd als locatie. Knus, gezellig en zeeeeeer gastvrij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:45

Zo, jij hebt een goed weekend achter de rug Astrid! Gefeliliciteerd! Mooie foto's ook!
@Leoniee, jammer dat het niet zo ging als dat je graag had gewild. Maar ik vind wel dat je een heel fijn paard onder je kont hebt hoor! Heb haar gezien bij het haflinger-event. En ook je eerste proef. Jullie komen er wel..
@ Maessie, dat filmpje van Rebel vind ik echt heel stoer..Lijkt me echt heel gaaf om je paard zo voor mekaar te hebben.

Sokken scheren doe ik ook. Maar dan wel van boven naar beneden. Ik vind het niet mooi als de onderbenen bijna wit zijn. Alleen als ik het hele paard van de winter scheer, dan gaan de sokken van beneden naar boven eraf.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:46

@mimp3 Wat superlief van je!! Ben ook echt heeel zuinig op dr :o :j

@Suffie Wat een gave foto's! En wat kan die haf van jou springen zeg _/-\o_ _/-\o_

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:05

Gave foto's allemaal..
Leuk weekend geweest lees ik.

Sokken noway dat die hier eraf gaan hoort bij king.

Wij hebben weekend ringsteken gehad bekroond met publiek en schoonse geheel tweede en derde plaats steken en dan mis je maar 1 ring om zo te eindigen, top sport dus hihi
Dochterlief van 10 steekt tegenwoordig bij een oudere man met Fries en ze was vierde vandaag in de voetsporen van haar vader erg leuk.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:08

Heb je daar ook foto's van Kiddokids? Klinkt ook als erg gezellig en geslaagd weekend!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:15

xLeoniee schreef:
Vond het ook superleuk om naar jullie kur te kijken @janouk! Vooral die keertwendingen blijf ik me over verbazen hoe soepel dat eruit ziet _/-\o_

Bedankt
en dat terwijl de bak zo zwaar was, dat de kar zich helemaal ingroef dat Janouk flink moest hangen in het tuig om de kar te laten rollen.
We vonden het leuk om de kur te demonstreren en wie weet andere haflingereigenaren te stimuleren om ook te gaan mennen dressuur en een kur te gaan rijden,