Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nordsvensk schreef:
noaxhorses schreef:Leuk uitzicht Marrit
Fijn dat je lekker hebt gereden Pernille
Ik wou juist altijd een merrie, kan ik veulentje fokken ahha.
Les op Starwien ging heel goed , had al n jaar niet meer gelest en ik ga nu werken aan dat ze gaat reageren op het binnenbeen, ging al best goed vandaahg! en dan mijn buitenteugel aanleggen, toen werd ze vandaag al vrij snel rond. Dus nu twee weekjes trainen en dan weer een lesje. Instrutrice vond Starwien er heel goed uitzien, niet te dik, glanzende vacht, spieren etc. En Jens vond ze wel wat te dik en ze vond hem ook niet lekker lopen, dus ga morgen een afspraak maken bij de osteopaat. Kan nog wel een wachtlijst zijn van 2 maanden ben ik bang maarja, tot die tijd gaan grondwerken.
Kimmetjuh18 schreef:ik ben kim
25 jaar
ik heb floortje mijn haflinger nu een jaartje.
Toen ik een jaar geleden mijn fjord verloor aan een hersenbloeding, heb ik enkele maanden later floortje gekocht van mijn vriendin leonie op bokt (floortje2002)
ik ken mijn haflinger al 7 jaar, niet wetende dat ze ooit van mij zou worden.![]()
floortje heeft met mijn vriendin vele wedstrijden gereden en het mooie m2 behaald
ik rij veel buiten met haar , en sinds januari heb ik ook een startkaart. we zijn al 1 keer gestart dus we zijn nu nog maar B+2![]()
ik geniet vooral veel van haar
Kim_97 schreef:Vandaag heb ik wedstrijd gehad. bij inrijden ging ze er keihard bokkend vandoor. Iedereen ging staan kijken en stilstaan. haha. daardoor was ik bij m'n eerste proef erg gespannen, wat goed te merken was. In de middendraf schoot ze in de galop en m'n volte werd te klein in de galop. ook reed ik nog een keer de verkeerde kant op. de tweede proef ging een stuk beter! Kreeg als commemtaar dat ik meer moest verruimen ipv versnellen en in de galop op de volte zwenkte we wat uit. Uiteindelijk 11e bij m'n eerste proef met 176 punten en 3e bij m'n tweede proef met 186 punten. ik ben wel tevreden en heb weer een hoop leerpunten meegekregen.
Kim_97 schreef:2 noa's
2 sanne's
2 kim's
wordt leuk
Nordsvensk schreef:En nog steeds 1 Marrit
mariekeoo schreef:fijn dat je debuut goed ging pernille!
nordvensk woon je zo dichtbij?
ik zal zo even een filmpje laten zien van breezer aan het longeren
PeerAppel schreef:Veel succes met je les, straks Noa! Jammer van de tenniscompetitie! Is inderdaad een leuk dier.
Ik heb gister dus weer zo heerlijk gereden op Peggy. Het kost wat moeite, maar als je haar eenmaal voor elkaar hebt wordt ze zo fanatiek en heet.Ik had de rechtergalop gedaan en even een stukje gestapt. Opeens ging de knop om en was ze hartstikke nageeflijk. Gekeken of ze dat vast wilde houden in de draf dus ik leg mijn been aan en ik schiet weg.
Wel nageeflijk, dus ze is fanatiek. Linkergalop gedaan en voor de grap eens de diagonaal op gegaloppeerd en op X mijn linkerbeen naar achter gedaan. Sprong ze zo over, maar ze werd me er te heet van, dus maar weer terug naar draf. Was wel gaaf!
Ik ben nu onwijs hard aan het oefenen op doorzitten want dat is waarom ik mezelf nog niet B klaar vind. Het gaat echt afschuwelijk slecht. Ik ga eens oefenen met een liedje fluiten of zingen in mijn hoofd tijdens het doorzitten, misschien kan ik dan eindelijk eens ontspannen.
noaxhorses schreef:Leuk uitzicht Marrit
Fijn dat je lekker hebt gereden Pernille
Ik wou juist altijd een merrie, kan ik veulentje fokken ahha.
Les op Starwien ging heel goed , had al n jaar niet meer gelest en ik ga nu werken aan dat ze gaat reageren op het binnenbeen, ging al best goed vandaahg! en dan mijn buitenteugel aanleggen, toen werd ze vandaag al vrij snel rond. Dus nu twee weekjes trainen en dan weer een lesje. Instrutrice vond Starwien er heel goed uitzien, niet te dik, glanzende vacht, spieren etc. En Jens vond ze wel wat te dik en ze vond hem ook niet lekker lopen, dus ga morgen een afspraak maken bij de osteopaat. Kan nog wel een wachtlijst zijn van 2 maanden ben ik bang maarja, tot die tijd gaan grondwerken.
Kim_97 schreef:Vandaag heb ik wedstrijd gehad. bij inrijden ging ze er keihard bokkend vandoor. Iedereen ging staan kijken en stilstaan. haha. daardoor was ik bij m'n eerste proef erg gespannen, wat goed te merken was. In de middendraf schoot ze in de galop en m'n volte werd te klein in de galop. ook reed ik nog een keer de verkeerde kant op. de tweede proef ging een stuk beter! Kreeg als commemtaar dat ik meer moest verruimen ipv versnellen en in de galop op de volte zwenkte we wat uit. Uiteindelijk 11e bij m'n eerste proef met 176 punten en 3e bij m'n tweede proef met 186 punten. ik ben wel tevreden en heb weer een hoop leerpunten meegekregen.