@Farolover, ik ben echt verliefd op jouw Soraya! Wat ziet ze er super uit @JessicaHanny, wat lijkt je Haf langgelijnd zeg! @xxess, stoere merrie voor de kar @Surprice, wat is Marlijn ubervrolijk @Lailaa, Walando ziet er goed uit @Nordvensk, ziet er netjes uit! @Crazymel, die arme Indy, met hoedjes op dr oren @Silkaay, die hoef inderdaad, ziet er echt komisch uit
@suprice_iris knappe haflinger!, het blauwe staat ook echt heel erg leuk! @lailaa knappe haflinger, en het roze staat jou erg leuk":D @nordsvenks knappe haflinger, het ziet er goed uit! @crazymel mooie haflinger, gefeliciteerd! @silkaay famke ziet er goed uit! @laurahh haha lekker gereden?\
Indy 3 jaar geworden, gefeliciteerd. Tank Famke, lijkt idd een mega hoef. Marlijn in het blauw. Walando en Mia ook aan het rijden en alex aan het jumpen.
Peeps wordt een buffeltje nu ze meer spieren krijg. Ze is al meer kilo's kwijt bij de buik dan op deze foto's (vorige week). Ze valt qua gewicht goed af en is mooi slank nu en krijgt een dik buffelnekje
Maestroox3
Geplaatst: 16-05-12 14:17
Knappe Marlijn & mooi dekje heb je ? Anky zoja welke? Mooie Walando!
Ben gewoon fan van alle hafjes hier..
Evelyne
Geplaatst: 16-05-12 14:33
Ik kom even binnenvallen Bijleespost komt vanavond
Nieuwsgierig aagje
knap koppie
_xwien
Geplaatst: 16-05-12 14:36
mooie peeps en angus is knaaaap
ik heb na 6 weken weer voor t eerst op zaza gezeten, mogen nu alleen nog maar stappen voor 4 weken ik weet het zonder cap, maar normaal doe ik dit echt niet, had hem thuis liggen en de rest heeft mn vader er naast gelopen
Silkaay
Geplaatst: 16-05-12 15:43
Laurrah Leuke kleur heeft jou hafje zeg! mariekeoo Leuk! ziet er goed uit! marlis peeps ziet er steeds beter en beter uit! Het rijden gaat zo te zien ook erg lekker! Evelyne, leuke foto! En Wien zit terug op Zaza
Surprice_iris, leuke fotos! en wat een gave bodywarmer, mag ik vragen waar van je die hebt? mooie walando in roze set! leuke fotos van mia! vind het er netjes uit zien gefeliciteerd met indy! laurahh, leuke foto knap beestje heb je knappe famke weer eens! en die hoef ja peeps lekker aan het rijden, blijf de laarzen van jou en je zus gaaf vinden! angus heeft zo'n lief koppie!