Oooh daar heb je genoeg trucjes voor Gewoon een emmer water met gekookt water erdoorheen, zodat 't lekker handwarm is, kom je een stuk mee vooruit gelukkig. Winter is zo'n drama altijd haha
doei
Geplaatst: 30-10-11 22:28
Barbie Dream en mooie Beau (dik compliment voor je houding Lot )! De benen en staart kan gewoon met koud water (staartwortel niet) en inderdaad wat Corona zegt emmertje gekookt water erdoorheen... Sponsje erbij en de manen zijn gereed voor behandeling!
E_Nalanta
Geplaatst: 31-10-11 11:05
Wauw Beau! Storm is gaaaaf! Dream met d'r mooie manen!
Een video deze keer! Had wel beide kanten opgereden, maar doordat de camera in een wat ongelukkige hoek stond had ik helaas geen mooie beelden van op de linkerhand... Nouja, next time better! Getraind op neckrope, stelling en de galop gaan nu érg goed! Hopelijk kan ik ook snel de andere kant vastleggen!
scilla123
Geplaatst: 31-10-11 11:32
gister eerst wedstrijd gehad met arix. ben erg tevreden over het resultaat, was 1e met 190 punten, maar mijn houding is bagger zeg......my god!!!!!!!!
Leuk al die foto's van Vrouwenparochie die voorbij komen Soraya weet wel hoe ze haar beetje voor moet zetten zeg!!
Ik was ook op wedstrijd in Vrouwenparochie met mijn knappe poon!! Zo trots op haar!! Hadden toch maar mooi ff 173pnt gescoort!! En dat terwijl we meededen voor de ervaring Was haar eerste wedstrijd, 2e keer in een binnenbak, 3jr jong en 6 mnd onder het zadel (let niet op mijn moeilijke hoofd )