Haha eena laatste maar mijn doel was blijven zitten en dat is me ruimschoots gelukt Ze kon veeeel beter maar was voor haar 1e keer onder het zadel op vreemde plek dus ik ben super dik tevreden want ze was super braaf en gedroeg zich voorbeeldig klein stukje op film http://www.youtube.com/watch?v=o7LU4vPdrKU
Ik heb Zaterdag op Ermelo bestgaand.. Eerste keer dat we dat doen.. In onze groep zit oa Tirana vd Haflingerborg, dus wij doen mee voor spek en bonen.. Daar kan je echt niet tegenop rijden..
_Bitje_
Geplaatst: 22-08-11 23:06
Sita_ schreef:
Ik heb Zaterdag op Ermelo bestgaand.. Eerste keer dat we dat doen.. In onze groep zit oa Tirana vd Haflingerborg, dus wij doen mee voor spek en bonen.. Daar kan je echt niet tegenop rijden..
ach, als je maar plezier hebt en dan ben je iig een ervaring rijker! Succes alvast !
Dat is gebaseerd op alle prijzen die ze al heeft gewonnen in bestgaand.. Maar wij doen gewoon mee voor de ervaring en voor de lol.. Meer dan ons best kunnen we niet doen..
Thanks zit ook nog helemaal op me roze wolk van zaterdag
Ik doe zaterdag ook mee met bestgaand in Ermelo. Maar dan met Luna haar oma, Angelina (zij werd 2e in Zevenhuizen met bestgaand..) Ben heel benieuwd hoever ik met haar ga komen daar
Leuk dat je ook meedoet zaterdag Sita welke groep zit je? ik in gr 3
Hahaha dan zou ik ook een concurent moeten zijn met Angelina (nationaal kampioen enkelspan vorig jaar), maar denk dat ook veel van de ruiter afhangt en aangezien ik nog maar net kom kijken met bestgaand rijden is het nog afwachten hoe we het gaan doen
Ik zit ook in groep 3 Geweldig, mag ik ook tegen jou
Nessie
Geplaatst: 22-08-11 23:19
Nee die ken ik niet, ken meer hengsten dan merries. Goldy was ook wel een goed bewegende Haflinger geweest, als ze ook nog op een Haflinger had geleken haha
Want Goldy houdt gewoon van de beentjes uitzwaaien
Wolder leeft juist op met bestgaand, wordt hij heel showy van
Sita_
Geplaatst: 22-08-11 23:22
Haha, ik snap t Nathalie.. Geldt ook wel voor mij, of ik het er uit krijg.. Ik ben benieuwd hoe Ninthe het doet, ik ben iig goed aan het oefenen... Als ze maar braaf is ben ik al lang blij Maar wel leuk, dan treffen we elkaar weer!
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 22-08-11 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
_Bitje_
Geplaatst: 22-08-11 23:23
dacht dat er een andere hengst de duurste en best bewegende was van heel europa? weet de naam zo even niet.
Maar even opgezocht, kan inderdaad lekker lopen, alleen op het filmpje vind ik hem wel erg snelle pasjes maken. Dus als jouw haf ruim is? wie weet
Bij Wolder moet ik het hebben van zijn ruime galop, en de draf als hij niet te heftig wordt kan hij ook netjes.
doei
Geplaatst: 22-08-11 23:33
Ow ja Willem heb ik denk ik gezien!!! Was het op de Nationale?
Ik heb Tirana een aantal keer in real live zien lopen op wedstrijden en dat paard heeft gewoon heel veel schwung, uitstraling, lijkt te vliegen en het lijkt allemaal zo makkelijk. Suzanne Mens rijdt haar en persoonlijk vind ik haar een erg goede ruiter.
Zij start ook de broer van Tirana, Wirbelstein van de Haflingerborg. Beide zijn Z2... Het is zonde dat de moeder van Tirana en Wirbelstein er niet meer is, zij heeft 2 top producten op de wereld gezet.