Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en het ruikt weer heerlijk..
Het is dat ik vanaochtend moest autolessen anders zat ik nog in mn pyama.
Best verschrikkelijk is dat. Want je werkt je kapot op je werk en dan ben je thuis moet je nog hele verslagen maken! en dat voor een bepaalde tijd af hebben. Heb bijna alles af behalve die stomme werkstukken
heb echt medelijden met middelbare scholieren hoor! Elke dag uiterlijk om half 4 vrij, geen vergaderingen, geen avonden werken, geen nakijkwerk in het weekend, 12 weken vakantie per jaar zonder iets uit te hoeven voeren want je hebt op maandag huiswerkvrij. En maar mopperen
Maar wel gezellig dat je er bent hoor! Ben benieuwd of de boer je wil helpen, zou wel suuper zijn zeg! Spannend kevin zn sollicitatie!
Ga lekker pannekoeken maken!! Jummiee!
want met mn scooter maak ik nu zoveel verlies!!
Maar word hem echt zat.
Straks weer nieuwe uitlaat ook zo weer 100 euro
Liekjje schreef:Ik ben ook blij als ik mn rijbewijs heb dan koop ik een auto die het goed doetwant met mn scooter maak ik nu zoveel verlies!!
njaa gelukkig betaald mn vader alles die is altijd zo liefMaar word hem echt zat.
Laatst viel die uit kon ik gaan lopen met dat ding! Stond midden op de weg!
koste me weer 150 euro!Straks weer nieuwe uitlaat ook zo weer 100 euro

Moet angel nou ook zelf gaan betalen begin september! Daarom ben ik ook extra gaan werken!
Koop wel altijd al mn spullen zelf maar nu moet ik ook stalling gaan betalen.. en ik heb ook nog een voordeel. Als mijn vader dicht bij huis zit met zn werk en mn scooter is verrot kan hij me ophalen want hij heeft een grote bus