Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanchowtju schreef:Jotee schreef:Da's nog groter dan Noran! Woowie!
Waar ligt Renkum? Friesland?
Ja, is echt een grote hafhoe groot is Noran dan?
en nee ligt niet in Friesland, maar gelderland, ietsje verder weg
Wentos schreef:Leuk nog een Gelderlander hier haha..
Ja Bianca jij rijdt al lekker rondt met je bosal
Jotee schreef:Daar mag ik volgens mij ook wel es heen. M'n rug man! Hoezo moet jijnaar de Fysio dan?
Sanchowtju schreef:ja leukwaar in gelderland wonen jullie dan?
Wentos schreef:Maar ik moet gaan. m'n moeder wil d'r bij..
Doei
Sanchowtju schreef:gisteren was ik ff kijken naar de les van me nichtje (ze is 9) en deden ze zo een spelletje, moest je afstijgen en zo snel mogelijk er weer op
me nichtje is heel klein en pony redelijk groot, dus zij met veel moeite erop geklomen. Kan meisje dat achter d'r staat er echt niet opkomen.
Dus me nichtje stapt weer af, laat d'r pony gewoon los staanen gaat dat meisje helpen, was zo schattig
![]()
en wel grappig eigelijk
Jotee schreef:Sanchowtju schreef:gisteren was ik ff kijken naar de les van me nichtje (ze is 9) en deden ze zo een spelletje, moest je afstijgen en zo snel mogelijk er weer op
me nichtje is heel klein en pony redelijk groot, dus zij met veel moeite erop geklomen. Kan meisje dat achter d'r staat er echt niet opkomen.
Dus me nichtje stapt weer af, laat d'r pony gewoon los staanen gaat dat meisje helpen, was zo schattig
![]()
en wel grappig eigelijk
Aaaah! Wat lief!
Jotee schreef:Wies Brutus?
lotteluvah schreef:Haaaaj ben ik weer
Jotee schreef:Is bij ons ook zo! Heel veel site's kun je bij ons ook niet op komen. Vet irritant.