Babsie_Flash schreef:Die AH reclames vind ik geweldig sinds ze die ene vent er voor hebben gevonden
ja he idd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Die AH reclames vind ik geweldig sinds ze die ene vent er voor hebben gevonden
Sanchowtju schreef:Mooi uitzicht Babs en dat dekentje blijft leukis dat jou hond? leuk beestje
wat voor ras is het?
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:Mooi uitzicht Babs en dat dekentje blijft leukis dat jou hond? leuk beestje
wat voor ras is het?
Nee is van mijn ouders, een vuilnisbakkenras
Die is een keer bij het asiel in Utrecht gedumpt.. zo zielig
Hoeveel mensen dat wel niet doen! Is gewoon niet te geloven...
Naomi_Haffie schreef:haalloo
heb weer geschaats
was een colombiaanse jongen bij een vriend logeren [ die woont 1 straat achter mij]
en smiddags hadden we steeds oog contact en hij vroeg of ik engels praateik zo een klein beetje..
hij blijkt 18 te zijn; en hij pakt drie keer m'n handen om te gaan schaatsen
Sanchowtju schreef:Babsie_Flash schreef:Nee is van mijn ouders, een vuilnisbakkenras
Die is een keer bij het asiel in Utrecht gedumpt.. zo zielig
Hoeveel mensen dat wel niet doen! Is gewoon niet te geloven...
ah gut arm beestje, maar nu heeft ie het vast heel goedvind m wel heel leuk
is maar een kleintje of niet?
Heb zelf ook al heel wat zielige beestjes in het asiel gezien vooral toen ik bij de dierenarts stage liep, echt niet normaal soms
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:
ah gut arm beestje, maar nu heeft ie het vast heel goedvind m wel heel leuk
is maar een kleintje of niet?
Heb zelf ook al heel wat zielige beestjes in het asiel gezien vooral toen ik bij de dierenarts stage liep, echt niet normaal soms
Ze is inderdaad klein, Rolf noemt het een rat
Dat zal wel ja als je daar stage hebt gelopen... Zou niets voor mij zijn, neem ik ze allemaal mee naar huis
Sanchowtju schreef:maar ik was aan het teruglezen, ik kan ook echt geen twee dingen tegelijk![]()
ben vast geen echte vrouw, die horen toch van alles tegelijk te kunnen doen![]()
![]()
Jasia schreef:Bij ons zei een leraar een keer:
Mannen kunnen één ding goed, vrouwen kunnen 2 dingen half..![]()
Anseltje schreef:ANNEMELDZICHVOOR10MIN!!
Anseltje schreef:OWJAWELDAARHEBBENWE JASSIIAA!
Jasia schreef:Anseltje schreef:ANNEMELDZICHVOOR10MIN!!
Heeeey
Kwam je nou btw vrijdag..?
Anseltje schreef:ENBABS&viet(??)
Jasia schreef:Anseltje schreef:OWJAWELDAARHEBBENWE JASSIIAA!
Maar ik ga zo weer weg