HAFxGEK schreef:Trouwens ik ken een niels () van Habbo al 3 jaar ofzo. en nu wilt ie bellen maar ik durf niet..
gewoon doen??
tsja, waarom niet, bellen kan niet zo veel kwaad toch?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Trouwens ik ken een niels () van Habbo al 3 jaar ofzo. en nu wilt ie bellen maar ik durf niet..
gewoon doen??
Sanchowtju schreef:Babsie_Flash schreef:Vrijheidsdressuur? Je bedoelt net zoiets als natural Horsemanship? Pat Parelli etc?
Ja zoiets javan die kunstjes, zoals voetjes geven, spaanse pas, buiging enz.
maar ik heb daar ook niet zo veel verstand van allemaal hoorik zeg ook maar wat
Sanchowtju schreef:HAFxGEK schreef:Trouwens ik ken een niels () van Habbo al 3 jaar ofzo. en nu wilt ie bellen maar ik durf niet..
gewoon doen??
tsja, waarom niet, bellen kan niet zo veel kwaad toch?mss is t wel heel gezellig
Sanchowtju schreef:oh wacht, ik blijf nog even, begint pas over een kwartier
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:Ja zoiets javan die kunstjes, zoals voetjes geven, spaanse pas, buiging enz.
maar ik heb daar ook niet zo veel verstand van allemaal hoorik zeg ook maar wat
Dat is ook een idee... dan moet ik een boek kopen om te kijken hoe dat moet
Naomi_Haffie schreef:gewoon abellen , ik weet dat t eng is :p ; ik belde eerst de jongen die ik leuk vond , ik zat gewoon helemaal te shaken met me hele lichaam;
daaaggwacht wacht woon jij in renkum ?
dat is best wel dicht bij mij
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:oh wacht, ik blijf nog even, begint pas over een kwartier
Wat begint over een kwartier?
Naomi_Haffie schreef:heelsum .. dat ligt ook dicht bij jou he ?
Sanchowtju schreef:Naomi_Haffie schreef:heelsum .. dat ligt ook dicht bij jou he ?
Ja, heel dichtbij, Renkum en Heelsum, is zo'n beetje hetzelfde
SmeeJ schreef:Ik ga binnenkort eens met mirna proberen te springen.
Evatje schreef:
Babsie_Flash schreef:ik op Flash
[img]http://i189.photobucket.com/albums/z177/Babsie_Flash/ikopFlash.jpg [/img]
Jasia schreef:Een caviariding afdeling..
TjelleBieb schreef:OMFG!
Ik zat net bij me buurmeisje, en die liet me toch wat geks zien joh.
Het gaat over een voetballer, die krijgt een stoot tegen ze hoofd van iets, dan issie GELIJK dood, maar hij rent en springt gewoon nog verder zegmaar.
Nee, niet zoals een kip.. er is écht onderzoek naar gedaan, en volgens het onderzoek word hij 'opgehaald' door geesten en word zijn ziel uit zijn lichaam getrokken en daarna zakt hij gewoon in elkaar, ik zal ff de link opzoeken met nodige informatie erbij.
TjelleBieb schreef:Oké hier komtie.
Bij 00:06 seconden, knalt hij dus met ze kop tegen iemand aan, is hij opslag dood en rent en springt gewoon verder.
http://nl.youtube.com/watch?v=NiVjzSTIPOc
knabbelgirl schreef:
TjelleBieb schreef:Geloof mij, ik ben aardig snel.
En ik heb btw me wokpan in me achterbroekzak, dus als je wakker word en komt kijken geeft ik je gewoon even een mep zodat je weer heerlijk gaat slapen.
TjelleBieb schreef:TjelleBieb schreef:Plan is gewijzigd.
Leon komt zo, met zijn grote vriend Mathijs.
Leon is me beste vriend.
TjelleBieb schreef:Speciaal voor Naomi.
http://i182.photobucket.com/albums/x187 ... 010091.jpg
Omdat niet iedereen het even prettig vind om ernaar te kijken,
maar even de link neer gezet.
biancailona schreef:moet even weg dus tot strakjes![]()
normaal kam ik altijd mijn haar tot slag, gisteren dacht ik laat ze een keer opdrogen. Dus zo zijn mijn haar eigenlijk
TjelleBieb schreef:Mijn haar vertikt het om omlaag te gaan.
Het staat serieus omhoog.
TjelleBieb schreef:OMGOMGOMG!
Die Niels op MSN, (niet de goeie) die is 14 ofzo.
En die heb ik van HABBO!
En die woont hier in de Noord. (Waar Leon ook woont)
En nu weet hij dat ik stage loop bij de Scapino, en hij heeft nieuwe schoenen nodig.
Gaattie vragen 'Welke dagen loop je daar stage dan? de scapino voor de kerk? tot waarneer ben je er dan?'
OMFG! straks mag ik hem gaan helpen!