Hallo, ik ben van plan om mijn haflinger te verkopen dus ik vind jullie meningen erg belangrijk.
haar naam is Milly van de Geebelshoeve ze is 16 jaar en heeft papieren en een goede stamboom. Ik weet niet alles uit het hoofd maar de vader van de moeder is status. Ze is een fokmerrie en ik heb haar gekocht (voor 1200 euro) om recreatief mee te rijden. Ze is erg koppig, heeft nooit zin om te rijden en als je hulpen geeft op de weg dan wil ze zich ertegen verzetten en begint ze te bokken op de weg. Als je op een grasveldje rijdt met haar dan begint ze te bokken zoals ze in de wei doet met haar 4 benen tegelijk in de lucht en dan val je er gegarandeert af. Op stal is het een schat van een paard en kun je alles met haar doen. Ze heeft ook een klein beetje last van zomer exceem. Ik verkoop haar omdat het ook totaal niet meer klikt tussen ons.
Nu dan Ruby, ben benieuwd wat jullie van haar vinden. Ruby van Nijhorst 7 jarige merrie Vader: Amigo Moeders vader: Strizzi van de Heksenketel Ze is net 3 maanden onder het zadel en heeft net haar eerste sprongetjes gemaakt, ze pikt alles supergoed op en is zeer werkwillig. Wedstrijden zijn er nog niet mee gedaan maar ze laat zien dat ze veel plezier en aanleg heeft voor dressuur en springen.
milly, onder de 1000 ruby, 1500 jong, en kan je nog alle kanten mee op enz..
Pudzji.(wanmagi) merrie van 14 jaar. schofthoogte ongeveer 1.47/1.48 moeder wanda vader magister mooie stefige bouw (1ste premie als veulen en jaarling) geen sport haf kan niet netjes dressuur lopen en niet hoog en goed springen, heel lief met buitenrijden en een heel koel karakter (meestal)
Nanda merrie van 14 jaar schofthoogte ongeveer 1.45 moeder sisca vader stein van den hemel hele hete pony raakt snel in paniek, alleen te rijden door een rustige maar ook strenge ruiter ze test je uit tot je ernaast licht. kan super springen springt met gemak over 1.20 heen (kan vast hoger maar dat heb ik nog nooit gedaan) dressuur vind ze minder leuk maar ze kan het wel goed ze loopt heelnetjes aan de teugel kan wijken zijpassen pirouet travers en noem maar op. (dit heeft ze niet op wedstrijden gedaan maar ze doet het super !!! ze heeft geen wedstrijd ervaring maar daar gaan we dit jaar verandering in brengen
Ik kan niet goed Schatten/taxeren, Maar ben daar nog te jong voor (13) Dus ik Zal weinig taxeren...
Maar nou de Mijne
Naam Mascha Leeftijd 10 Jaar Geslacht Merrie Vader Aristo Moeder meredy Karakter; Gouden Karakter, Knuffelaar Verleden Wij hebben Mascha zelf gefokt.. Maar ze is ook 2 (?) jaar geleden ziek geweest, Hoefbevangenheid.. Mascha heeft geen wedstrijd ervaring, Ze is voor onder het zadel en Voor de kar beleerd Ze heeft ook (waarschijnlijk) Wat arabische bloed der in.. Zie hoofdje..
Naam: Alexia Geboortedatum: 26-6-2005 (1,5jaar dus) geslacht: Merrie vader: Atlantic moeder: Maria van de Heikant
Alexia is in het bezit van stamboek en papieren. Ze heeft een super karakter en loopt al netjes mee aan de hand over het dorp, polder, en drukke wegens mee.