Jullie gaan echt super snel ik heb 3 pagina's moeten bijlezen sinds gisterenavond. Ik moet nu naar de verjaardag van mijn moeder. Ik moet eens kijken of ik ook een paar leuke foto's van Verena in mijn profiel zet.
Zo ik meld me ook weer ff.. Dedankt allemaal voor jullie lieve woorden Heb me emo's weer aardig onder controle.. er zullen nog een hoop moeilijke momenten komen, maar dat is niet anders..
Vandaag weer ff gereden en wenner was weer op en top stout haha.. Hij leek wel een varken toen we de bak uitgingen overal modder bluh! Hopelijk is het vannacht droog, dan kan ik morgen ochtend nog ff rijden.
Hinke
Geplaatst: 11-12-09 22:07
Ja, blijft het morgen droog eigenlijk? Ik heb ook wel ff zin om te rijden weer, hoewel ik mezelf eigenlijk had voorgenomen in het weekend niet urenlang naar ankie te gaan aangezien ik volgende week 3 presentaties heb. Ga vanaf volgende week zondag wel weer ff lekker 2 weekjes elke dag rijden, heb er zin in \
Leuke collage!
Ok ik ga later bijlezen want ben net thuis en wilde nu nog ff vlug naar ankie (ze zien mij al weer aankomen, om half tien )
Van mij mag het ook wel weer eens droog worden! Ik word knettergek van al die regen! 't Is dat ik nu toch niet echt kan rijden maar vervelend is het wel!
suus_elviera
Geplaatst: 11-12-09 22:33
monique1983 schreef:
nou hier bij mijn knutsel werk verveelde me hoop dat ik beetje iedereen gehad heb heb het hele topic door gelopen ben benieuwd
mooi nummer trouwens gail
ik sta er niet op
wel alwin de kleine man (nu groter dan zijn mamma) van elviera oo zie het al die stond ik een topik
Laatst bijgewerkt door suus_elviera op 11-12-09 22:39, in het totaal 2 keer bewerkt
Suus ik ga morgen wel ff op je hyves kijken.. Ik heb wel hyves, maar ik twijfel om het eraf te gooien omdat veel leerlingen je ook toevoegen enzo.. En ik wil geen leerlingen op hyves omdat ik ook nog wel eens kinderachtige krabbels stuur ofzo
krijg hem er helaas niet bijgeplakt haha ben niet zo ster bewerker
wil wel en nieuwe maken maar dan is het handiger als de mensen die er opwillen en scherpe duidelijke foto sturen met bokt naam vermelding mag via pb of mail alleen ff pb voor me mail adres dan wel
Ik ga vandaag lekker een buitenrit maken met de Massimo, eens even kijken hoe hij zig houd (voor mij) op langere tijden en afstanden. Ik moet zo aan het werk, maar gelukkig is het droog en heb ik me lekker warm aangekleed
Hyves, tjah, er staan foto's van Mata van 2007 op en foto's van een fotoshoot van mij afgelopen februari thats it lol