en je zoekt voor haar ook een verzorgster? Als ik je onderschrift zo mag lezen?
carosello
Geplaatst: 09-06-09 14:05
als ze goed is ingereden ja... omdat het lang duurt voordat er een goede verzorgster is gevonden, zette ik het maar alvast in onderschrift. Hoezo intresse???
Haha, helaas ben ik gister aan een verzorgpaardje geholpen. Zit hier ook nog maar een blauwe maandag in het topic. Al vind ik haar zeker heel erg leuk! (en buiten dat mocht je ook wel een mooi stukje verhuizen, zou je bereikbaar zijn voor mij op de fiets.)
een tank, heb het er niet over. Toen ik Mara ne had (dat is ook al weer 3 jaar geleden) tankte ze ook overal doorheen. had geen respect voor mensen of andere paarden...
Ze zat uiteindleijk geestelijk ook niet helemaal 100% in elkaar voor de vorige eigenaresse. Maar nu is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen.
Nathalie83
Geplaatst: 09-06-09 14:24
Zo ik ben weer terug van Jelmer pesten hij had voor de verandering weer eens een goed humeur niet 1 keer gestijgerd dus Heb hem nu in de vlecht gezet.. In de hoop dat dat pluis haar onder z'n manen dan een beetje los gaat.. Komt echt geen eind aan die wintervacht van hem.. Dacht hem in het voorjaar helemaal uit te hebben maar hij begint gewoon weer opnieuw te pluizen :S Verder nog weer ff lekker stukje gewandelt
Welkom carosello Mooi haffie heb je daar (ben gek op blessen ) Maaruh hartje op haar hoofd?? Ben benieuw
Wig krijgt het heel goed.! hele vriendelijke, leuke en lieve mensen! hij gaat voor 3 weken ongev op proef..!
Irri al die pluisjes Nathalie..!!
Nathalie83
Geplaatst: 09-06-09 14:31
het zijn geen pluisjes... Hij is gewoon 1 hele grote pluis waar het weg komt.. ik weet het niet.. Maarja.. morgen nog maar ff snel heen en dan zal ie een week zonder moeten doen.. want k ben dan op vakantie.. ben benieuwd hoe ie er uit ziet als ik terug kom..
Goed k ga er weer van tussen.. Ga nog ff naar Athosja..
Nog mensen met haflingers met een giga-dik bos manen? Maggy heeft er zoveel dat ik er geen fatsoenlijke hengstenvlecht in kon krijgen. Hoe lossen jullie dat op?
carosello
Geplaatst: 09-06-09 14:43
@WIG: Super dat er een goede oplossing is gekomen.
2 hengstenvlechte maken! door de midde, en dan de helft aan de onderkant invlechte, en dan de bovenkant. heb je er 2 boven elkaar en is ook nog is leuk.
Wig_love
Geplaatst: 09-06-09 14:46
Carosello. K ff leze leze, mar jou haffie baffie heet Hartje.! haha. wel leuk beestje
Mag ik ng wel in het haffie topic blijve okal zijn dadelijk mijn haffies verkochterd?