Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mpaarden schreef:nee ze waren bij ons op de wei het mais er af aan het halen en die traqtors reden wel erg hard daar over de weg dus ik dacht laat ik nog maar even wachten meschien morgen,
jah daar ben ik ok blij om en hoe gaat het met die van jou?
Peelie schreef:mpaarden schreef:nee ze waren bij ons op de wei het mais er af aan het halen en die traqtors reden wel erg hard daar over de weg dus ik dacht laat ik nog maar even wachten meschien morgen,
jah daar ben ik ok blij om en hoe gaat het met die van jou?
redelijk... ze was gistere worder boven wonder super rustig
heb lekker met haar staan tuttelen
Ik wil zoo graag weer op haar rijden.... Ik mag wel zonder zadel op haar maar ze heeft zo veel enegrie dat ik het niet durfIk weet het ik ben een beetje een muts
monica08 schreef:Wat kan jou haf lekker springen zeg!
Maikaatje schreef:Hallootjees ik zal gelijk ff mijn springkanon laten showen haha![]()
my number one
jua32 schreef:Hoi Melody93
Je bedoeld zijn oma want Wempire is zijn opa.
De moeder van zijn vader is Astrid.
En de moeder van zijn moeder is: Bertina
En de vader van zijn moeder is : Wilfried van Mereveld.
En mijn haflinger heet officiel op zijn papieren: Willy van de Graatshoeve.
Maar ik noem hem Diego.
Denk dat ik je vraag zo wel redelijk beantwoordt toch?
Leuk dat je het vraagt hoor.
Mvg Juanita.
joopiexx schreef:Leuke foto's!
Vandaag heb ik eigenlijk stage, maar ik ben ziek thuis.
Ben voor de verandering maar weer is naar de huisarts geweest, en heb nu eindelijk antibiotica voor mn keel. Alleen volgens hem is er niets te zien.
Gisteravond ben k gebeld door een staleigenaar bij mij achter. Hij heeft een plekje en ik kan vanaf vandaag komen. Heb gelijk mn stal opgezegd, en kan dus zaterdag al verhuizen.. Begint de nieuwe maand en geen opzegtermijn. Dan is boy eigenlijk mn buur! Echt 50 meter lopen ofzo, en mag hij ook weer op stro! Hij mag er zelf heen lopen, want het is maar een half uurtje rijden..
Het is allemaal wel snel ineens, heb het best goed naar mn zin op de stal waar k nu sta maarja, dit is veel praktischer en fijner voor Boy!
Marsje_Bon schreef:Goedemorgen
Lekker weertje zeg![]()
Alleen jammer van dat krabben van de auto...
Ik heb een vraagje, mijn haflinger heeft een hele zware staart (denk ik) want als ze loopt dan hangt haar staart echt tussen de benen. Hoe kan ik dit het beste oplossen, ik dacht zelf aan het verdunnen van de staart, dus haren eruit halen, wie heeft hier ervaring mee??