*Wonan 550,-
*Viënna 1.350,-
*Lady 1.350,- (ik ga liever voor Viënna aangezien die nog jong is en niet zo veel mee gedaan)
*Steet 1.600,- Gaaf beest!

*Max 1.800,- Jammer dat Max maar 1.41m is, maar ook een leuke haf!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barbie1986 schreef:Wow Essie jouw merrie is van 2005 en nu al drachtig? Dus in 2007 gedekt toen ze nog maar 2 jaar was? Snap dat eerlijk gezegt echt niet...
Dapy schreef:Kim - 1600
Alexander - 1800
veulen van Nogales - 900
Wencke - 1500
Mambo - 1150
dapnik - 1250
Dapnik schreef:Voor 1250 zou Nikita nooit weggaan(niet dat ze weggaat)
Mystica schreef:Dan heb je mazzel gehad, want dat vind ik een papierloze ruin zonder officiele wedstrijdervaring dus echt niet waard
Mystica schreef:Dan heb je mazzel gehad, want dat vind ik een papierloze ruin zonder officiele wedstrijdervaring dus echt niet waard
mhollander schreef:Mystica schreef:Dan heb je mazzel gehad, want dat vind ik een papierloze ruin zonder officiele wedstrijdervaring dus echt niet waard
Ben ik mee eens. Heb een hengst gehad afstammeling van mijn merrie en vader was alcantara (weet niet of ik de naam nu goed schrijf)(Was trouwens van mijn tweelingzus)die was 3 jaar niets mee gedaan en die is verkocht voor 1000 euro.
bedoel dat hij 3 jaar oud was op dat moment
Mystica schreef:Een paard blijft waar wat de gek er voor geeft. Feit blijft dat ik het geen realistische vraagprijs vind voor zo'n haf. De prijs die mhollander vroeg is een nette gemiddelde prijs