Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:GVD! Onze lcd is al 2 weken in reparatie en ze zouden hem vandaag komen brengen. Nu stopt er een Samsung bus voor de deur, blijft 10 minuten staan terwijl er iemand duidelijk iets aan het zoeken is in de laadruimte. En nu rijd hij weer aan. Aargh, ik denk dat ze hem vergeten zijn in te laden...
Girlgamer schreef:Ik ga bellen, want anders zit ik morgen weer de hele dag te wachten en kan ik niet naar Link.
Girlgamer schreef:Heb gebeld en ze hadden de verkeerde tv meegenomen. Ze komen van Tilburg af, dat is een half uurtje van Eindhoven, maar vandaag ging niet meer lukken![]()
Morgen dan maar *zucht*
SmeeJ schreef:Trouwens babs, super dat je op misty gereden hebt
Lous schreef:Ja ben er, jeetje alweer een nieuwe.![]()
Maar van die WJD-tjes klopt geen hol. Er staat 2 keer in dat ik naar Mallorca ben geweest. En bij Dorien staat het over haar (=ons) tante. Terwijl ik de allereerste ben die hem heeft gezien, want ik was bij de try-outs. En het was geen boze heks maar de stiefmoeder.
Babsie_Flash schreef:Dag Lous!
Babsie_Flash schreef:De kerstfilms zijn weer in aantocht!
Lous schreef:Ik ben er al veel minder zoals ik heb gezegd ,en wordt dan gedwongen 200 pagina's door te ploegen. Misschien kun je dan ook wel beprijpen dat ik een beetje chaggo wordt.