Jullie bedankt voor de Info

Dus als je haflinger op je eigen naam staat hoef je niet persee zo'n blad te ontvangen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iSaBeLL schreef:Oke dan ga ik zometeen direct bellen.
Jullie bedankt voor de Info
Dus als je haflinger op je eigen naam staat hoef je niet persee zo'n blad te ontvangen?
iSaBeLL schreef:Oke, maar je krijgt dus niet automatisch zo'n blad als ingeschreven staat bij het KVTH en op je eigen naam staat.
Dan moet je natuurlijk wel die €50 betalen. Maar ik heb nog nooit wat gehoord van zo'n blad zolang ik mijn haflinger heb
iSaBeLL schreef:Ja ik vind het ook raar omdat ik hier in het topic altijd over dat blad hoor. Maar ik heb nooit ontvangen.
Ik ga zometeen eerst maar is bellen, en vragen op welke naam mijn haflinger nu eigenlijk staat. En of ik me aan kan melden voor dat blad
Arrisje schreef:iSaBeLL schreef:Ja ik vind het ook raar omdat ik hier in het topic altijd over dat blad hoor. Maar ik heb nooit ontvangen.
Ik ga zometeen eerst maar is bellen, en vragen op welke naam mijn haflinger nu eigenlijk staat. En of ik me aan kan melden voor dat blad
Je kan in je paspoort zien op wie zijn/haar naam ze staat, dat is het probleem niet.. Het probleem is dat jíj voor zaterdag lid moet zijn en het opgaveformulier opgestuurd hebt naar mevr. Sinnecker, zodat je dit jaar nog mee kan doen aan de keuring..
Hinke schreef:Ik niet![]()
Brengt iedereen hier zijn eigen paard voor? Ik bedacht me dat ik wel mag gaan beginnen met joggen als ik dat wil, anders been ik mijn paard echt niet bij...
Marieke_456 schreef:Tot wanneer kon je je inschrijven voor de keuring van 19 juli te hoofddorp?
iSaBeLL schreef:Je krijgt toch het hoofdstelnummer daar pas?