Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ulinoco_maud schreef:JoyCiej007 schreef:
Hmm, ik begin me écht helderziend te voelen; volgens mij gaat er een persoonlijke strijd tussen heleen en ulinoco komen....Sterkte ulinoco, heleen veegt zo de vloer aan met iedereen
kom maar op mij kennen ze nog niet op bokt dusssss
nee ik ga echt geen strijd aan hoor (die tijd heb ik gehad), zie topic excursie
katiavl schreef:Dat is zo het eerste wat wij in diergeneeskunde leren, vertrouw nooit links

vallen en opstaan zeggen ze dan 
katiavl schreef:Dat is zo het eerste wat wij in diergeneeskunde leren, vertrouw nooit links
ulinoco_maud schreef:katiavl schreef:Dat is zo het eerste wat wij in diergeneeskunde leren, vertrouw nooit links
ja ga nou maar lekker zeuren of google een betrouwbare bron is ofniet dat kan me niet schelen ik vroeg het me alleen maar af
engelina schreef:ik heb dan net een boek opengeslagen en daar staat het ook in.
zijn die dan wel betrouwbaar?
ik beweer niet dat heel google betrouwbaar is maar er staan heus wel goede sites tussen.
Echwel schreef:Nee het gaat erom dat iemand die niet eens weet hoe een wagen achter een peerd moet
En zeker niet het paard achter de wagen moet spannen, dat die persoon gewoon feiten erbij haalt die anno 2007 achterhaalt zijn..
Geen zichzelf respecterende paardenmens spant op zo een jonge leeftijd een paard in
JoyCiej007 schreef:engelina schreef:ik heb dan net een boek opengeslagen en daar staat het ook in.
zijn die dan wel betrouwbaar?
ik beweer niet dat heel google betrouwbaar is maar er staan heus wel goede sites tussen.
Gaan we dan nu discussie voeren of dit bóek wel betrouwbaar is?
engelina schreef:nee ik wil alleen maar aangeven dat er een hoop bronnen zijn die beweren dat aangespannen rijden voor paarden niet zo belastend is als met een ruiter erop
ik weet ook dat ik niet veel verstand heb van mennen. en jullie misschien wel. en ik weet dus ook niet of zon wedstrijd van 3 min erg belastend is. (3min is voor mij een erg korte tijd)
het lijkt mij wel mee te vallen maar in sommige argumenten zie ik ook wel iets.
felicitaties uiteraard welkom
engelina schreef:nee ik wil alleen maar aangeven dat er een hoop bronnen zijn die beweren dat aangespannen rijden voor paarden niet zo belastend is als met een ruiter erop
ik weet ook dat ik niet veel verstand heb van mennen. en jullie misschien wel. en ik weet dus ook niet of zon wedstrijd van 3 min erg belastend is. (3min is voor mij een erg korte tijd)
maar ik leer wel een hoop over aangespannen rijden zo.
Echwel schreef:engelina schreef:nee ik wil alleen maar aangeven dat er een hoop bronnen zijn die beweren dat aangespannen rijden voor paarden niet zo belastend is als met een ruiter erop
Nou dat is net zo belastend als een springparcour.
Had je dat wel normaal gevonden met zo een jokie dan
engelina schreef:daar heb ik nog geen onderzoek naar gedaanmaar ik leer wel een hoop over aangespannen rijden zo.
nee maar ook dat gebeurd helaas te veel. te vroeg beginnen met springen. al is het alleen maar trainen thuis.
Echwel schreef:voor Joyce
Nou kom eens kijken op een wedstrijd, dan zal ik je rondleiden en het je laten zien