Wij hebben sinds half vorig jaar ook een haflinger erbij. Rowana van de vossenhoek een 5 jarige merrie van 1m45. Een super karakter, heel lief en braaf en toch genoeg pit voor de ervaren ruiter.
Dan zal ik Stella hier ook nog even bijzetten. We zijn net een paar wedstrijden gestart in het L1. nog wat informatie erbij Alfonso x Stella van old Vogelzang (Strizzi van de Heksenketel) 30-04-2000 Stokmaat: 1.44 m
Achilles van het Dolland v. Allacher 3-jarige Goed gekeurde hengst 1e premie. Nog niet beleerd, gaat wel gebeuren. Erg makkelijk in omgang, probeert wel uit maar geen echte hengstenstreken.
hallo iedereen, Ik heb sins pas ook een verzorg haflinger, er is heel weinig mee gedaan, dus hij ziet er ook niet echt charmant uit op de foto´, maar toch heeft ze wel iets nou hier komt ze dan, Ze heet Maartje, is heel erg werkwillig, en doet alles voor je,
Jara v/d bosrand (v wallenstein) Ze wordt dit voorjaar 7. Ik heb haar nu 2 maanden,en ze heeft echt nog niks verkeerd gedaan; ze is enorm braaf, en vooral betrouwbaar.