Marlis schreef:Merry98: Zitten al hele nette stukken tussen hoor en wat een gaaf hoofdstelZe begint ook beter op gewicht te komen he?
ja ze is gelukkig wat afgevallen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oh gosh wat een prachtdier!

Het zou ook leuk zijn als je op andere mensen reageert 

je hebt een mooi paard! Ziet er heerlijk uit ook lekkerin het water.

)

Leuk setje ook zo! Waar heb jij die onderleggers gekocht?
Hahaha, nee grapje. Was gewoon al een tijdje geleden dat Mel en ik een teken van leven van jou hadden gezien.
Echt hele gave foto's zo onder die palmboom! Echt super dat hij het ook zo goed doet! 

Ik ben heel erg met mijn eigen houding bezig geweest en dan is Abby meteen zo'n paard die mij dan een beloning daarvoor geeft door weer hard aan haar eigen te werken. Laatst een proef geoefend om te kijken waar onze struikelpunten lagen; bij de galop, middenstap en de figuren netjes op de letter rijden.
Als het goed is gaan we ook meedoen met de WinterWedstrijddag voor Haflingers hier in de buurt. Can't wait! 

Iets te enthousiast en niet goed genoeg gelezen dat je 2 foto's mag plaatsen, zal ik int vervolg rekening mee houden. Volgens mij kan ik dit echter niet meer aanpassen?

Kyra lijkt inderdaad groot. Toch maar even meten 
(droomt verder)..whaha
Zag er niet uit.
Korte pauze ingelast om der staart even te wassen. Die was gewoon zwart.
Nu heeft ze weer een witte staart.
En door de cowboy magic meteen makkelijk door-kam-baar. (is dat een normaal woord?)
. Al helemaal toen ik kramp in me handen kreeg.